زن‌نیمه‌برهنه؛نمادایران‌درنمایشگاه‌یونسکو!+ عکس

۲۲م آذر ،

اسپانسر طراحی و نقاشی خرس متعلق به کشور ایران در این نمایشگاه سفارت جمهوری اسلامی ایران در برلین و طراحانش اشخاصی به نام های دکتر «فدوی» و دکتر «نوروزی طلب» بوده اند.

ممتازنیوز: طی چند روز قبل نمایشگاهی تحت عنوان «خرس های دوست و متحد» متشکل از ۱۴۰ خرس که هر کدام نماد یک کشور با طراحی و نقاشی خاص که بیانگر و معرف فرهنگ و تمدن آن کشور است از سوی سازمان یونسکو و در مقابل برج ایفل در کشور فرانسه برگزار گردیده است. 

براساس این گزارش طبق اعلام سازمان یونسکو هدف از برگزاری این نمایشگاه تلاش برای صلح جهانی اسک و ملت ها با فرهنگ ها و مذاهب گوناگون می توانند دست در دست هم و در کنار هم و با صلح زندگی کنند. 

شکل این نمایشگاه به این صورت است که خرس ها دست در دست هم داده اند و بر روی بدن هر یک از خرس ها توسط مسئولان هر کشور نماد کشورشان طراحی و نقاشی شده است و در نمایشگاهی که همه ی کشورها سعی می کنند به بهترین وجه و زیرکانه فرهنگ , تمدن و سمبلهای خویش را به دیگران عرضه کنند جای بسی تاسف و تاثر است که نماد و سمبل ایران “زنی نیمه لخت” است و نکته ای که هر بیننده را به خود جلب می کند “کور بودن یکی از چشمان ایران” است. 

این در حالیست که اسرائیل برای خودش “قلب” طراحی می کند به عنواد نماد عشق و یا عراق “حرم امامان بزرگوار” را نماد خویش معرفی می کند و حتی افغانستان هم بسیار زیبا به معرفی فرهنگ خویش می پردازد. 

براساس این گزارش اسپانسر طراحی و نقاشی خرس متعلق به کشور ایران در این نمایشگاه سفارت جمهوری اسلامی ایران در برلین و طراحانش اشخاصی به نام های دکتر «فدوی» و دکتر «نوروزی طلب» بوده اند. 

خبرنامه دانشجویان


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.