زن بی پناه ،مرد دزد ازکار درآمد!

مردی که با پوشش زنانه و با ادعای این که شوهرش او را از خانه بیرون کرده، به منازل مردم راه می‌یافت و اموالشان را می‌دزدید، در کهنوج دستگیر شد.
چند روز پیش مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ کهنوج در استان کرمان تماس گرفت و برای دستگیری مهمانی که اموال منزلش را سرقت کرده بود، درخواست کمک کرد. دقایقی بعد ماموران عازم منزل فوق شدند. صاحبخانه به پلیس گفت نیمه شب با شنیدن سروصدا از خواب بیدار شدم و مشاهده کردم زن مهمان در حال سرقت اثاثیه منزل است.در پی اظهارات مرد صاحبخانه، ماموران خواستند سارق را دستگیر کنند که زن مهمان با چاقو ماموران را تهدید کرد تا از محل دور شوند و بلافاصله روسری‌اش را از سرش برداشت. ماموران وقتی دیدند سارق یک مرد جوان است، به او حمله‌ور شده و وی را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

شاکی به پلیس گفت: روز حادثه زنگ در خانه‌مان به صدا درآمد. وقتی همسرم در را باز کرد، زنی که بشدت می‌گریست، درخواست کمک کرد و گفت سرپناهی ندارد. همسرم از سر دلسوزی از من خواست به آن زن اجازه دهم شب را خانه‌مان بماند که من هم موافقت کردم.

مهمان در حال سرقت

وی اضافه کرد: نیمه‌شب با شنیدن سروصدا بیدار شدم و دیدم زن مهمان در حال سرقت اثاثیه است، به همین دلیل پلیس را خبر کردم.

در پی اظهارات شاکی، مرد سارق بازجویی شد و به چند فقره سرقت اعتراف کرد. متهم درباره شیوه سرقت‌هایش گفت: با پوشش زنانه به در منازل شهروندان کهنوجی می‌رفتم و با گریه و زاری می‌گفتم شوهرم مرا کتک زده و از خانه بیرون کرده و چون سرپناهی ندارم، یک شب اجازه دهید در خانه‌تان بمانم. با این ترفند آنها را فریب می‌دادم و به منازلشان راه می‌یافتم و نیمه‌شب پول و طلاهایشان را می‌دزدیدم. با این شیوه پول و طلای ۳ خانواده را سرقت کرده‌ام.

سرهنگ پریور، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمان در این باره گفت: با اعتراف دزد زن‌نما ، برای او قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از این متهم برای مشخص شدن دیگر جرایم وی و کشف اموال دزدی ادامه دارد.

۴۵۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.