زودتر از ۱۷ مهر با نفت بازی نمی‌کنیم

محسن رمضان بیگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اعتراض شدید مبنی بر تصمیم گیری‌های عجولانه و غیر منطقی در سازمان لیگ برتر و فدراسیون فوتبال تصریح کرد: ما برنامه تمرینات و کار آماده سازی تیم را بر اساس زمان بندی دیدار با داماش گیلان تنظیم کردیم و هرگز روز یکشنبه با نفت تهران بازی نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: اینکه بدون مشورت با تیم صبا و خودسرانه در سازمان لیگ برتر تصمیمی اتخاذ می‌شود و بازی را ناگهان به روز یکشنبه دوم مهر موکول می‌کنند، مورد تایید ما نیست و ما نمی‌توانیم تیم را در شرایطی که یک بازی دوستانه انجام داده و تمرینات خود را هم تعطیل کرده بود به دیدار با نفت تهران بفرستیم.

سرپرست باشگاه صبای قم در ادامه با ابراز گلایه از اظهارنظرهای مدیر عامل نفت تهران در خصوص وضعیت صبای قم بیان داشت: نمی‌دانم که نفتی‌ها از چه چیزی نگران هستند که طی این یکی دو روز مرتب در رسانه‌ها در خصوص دیدار هفته نهم نفت با صبای قم اظهار نظر می‌کنند.

وی عنوان کرد: اینکه روز برگزاری مسابقه صبای قم و نفت تهران تغییر کرد که به ما ارتباطی ندارد، ما آماده انجام این رأس ساعت مقرر خود در روز جمعه سی و یکم شهریور بودیم اما این سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال بود که زمان باقی را تغییر داد.

سرپرست باشگاه صبای قم عنوان داشت: اینکه روز برگزاری بازی و یا مکان آن تغییر می‌کند به سازمان لیگ برتر مربوط است و اینکه مخالف کردیم بازی رفت در قم برگزار شود به ما ارتباط دارد، ضمن اینکه کاملا آماده برگزاری بازی در روز ۳۱ شهریور بودیم.

وی یادآور شد: اگر شش مصدوم یا ۱۰ بازیکن آسیب دیده داشتیم باز هم روز سی و یکم شهریور ماه با نفت تهران بازی می‌کردیم و حتما این بازی را هم می‌بردیم، اما من مدیر عامل نفت تهران را مدیری کم حاشیه و متین می‌دانستم اما آقای قنبرزاده خیلی راحت در خصوص بازیکنان مصدوم ما و حال مربی تیم ما اظهار نظر می‌کند که این درست نیست.

رمضان بیگی تصریح کرد: آقای قنبری را همواره به عنوان یک مدیر عامل بی‌حاشیه می‌شناختم، وی گفته است که صبا از دیدار با نفت طفره می‌رود در حالی که ما برای برگزاری بازی در روز جمعه هیچ مشکلی نداشتیم اما با صراحت می‌گویم که ایشان بهتر است در خصوص وضعیت تیم و مجموعه نفت اظهار نظر کند، نمی‌دانم آنها از چه چیزی نگران هستند که اینقدر دامن به حاشیه می‌زنند و به دیگران کار دارند.

وی در پایان ضمن اعتراض شدید به سازمان لیگ برتر و فدراسیون فوتبال تاکید کرد: اگر قرار بود تنها مکان برگزاری بازی تغییر کند، چرا ورزشگاه تختی برای برگزاری بازی در روز جمعه در نظر گرفته نشد و اکنون با تصمیمی عجولانه بازی را روز یکشنبه می‌خواهند در این ورزشگاه برگزار کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.