زیر ساخت های لازم جهت بروز رسانی قیمت قطعات خودرو در ساپکو فراهم شد

دبیر انجمن قطعه سازان با اشاره به جلسات هفته گذشته انجمن قطعه سازن با مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو ، از تحقق زیر ساخت های لازم جهت بروز رسانی قیمت قطعات خودرو خبر داد.

به گزارش سرویس وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ ساسان قربانی با اشاره به جلسات هفته گذشته انجمن قطعات سازان انجمن قطعه سازان با مدیران عامل ایران خودرو و ساپکو گفت:طی این نشست ها مدیران ارشد ایران خودرو قول دادند برای بروز رسانی قیمت قطعات خودرو  در کوتاهترین زمان اقدام خواهند کرد.

وی افزود:سرعت عمل شرکت ساپکو برای ایجاد سیستمی هوشمند در قالب نرم افرار فراگیر بسیار سریع بوده است به گونه ای که از دو روز پیش این سیستم فعال شده و گروه های بازرگانی اقدامات عملیاتی خود را برای بروز رسانی قیمت ها اغاز شده شروع کرده اند.

دبیر انجمن قطعه سازان ادامه داد: این سیستم به گونه ای طراحی شده که متناسب با افزایش قیمت مواد اولیه و نوسانات نرخ ارز قیمت قطعات خودور هم بروز شود تا ضمن حمایت از قطعه سازان به عنوان یک ثروت ملی، در جهت پیشبرد صنعت خودرو در کشور نیز تلاش شده باشد.

قربانی خاطرنشان کرد: به روز رسانی قیمت آغاز شده و به مرور وضعیت قراردادی قطعه سازان بر اساس سیستم جدید بازنگری خواهد شد و قطعه سازان می توانند با تصمیم اتخاذ شده به واحدهای مرتبط در ساپکو طبق جدول زمان بندی مراجعه کنند.

وی در آخر ضمن تاکید بر لزوم جبران کاهش تولید در صنعت خودرو گفت: اکنون خودرو سازان و قطعه سازان در یک جبهه و در کنار هم برای برون رفت صنعت خودروسازی از شرایط فعلی تلاش می کنند ، که این موضوع  با بروز رسانی قیمت ها و تمهیدات اندیشیده شده در این حوزه  قابل تحقق است و بایستی مسئولین اقتصادی و صنعتی کشور نیز در این جهت همراهی لازم را به عمل آورند تا این صنعت از شرایط دشوار موجود به عنوان فرصتی برای توسعه نهادینه شده و پایدار بهره بگیرد.

منبع:بازار خبر


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.