زینی زاده: امسال باید قهرمان لیگ شویم

۳۱اردیبهشت،

حمید زینی زاده دربارهٔ جلسه امروز خود با منصور ابراهیم زاده عنوان کرد: ما قبلا تلفنی بر سر کلیات با ابراهیم زاده توافق کردیم و امروز می خواهیم بر سر جزییات با هم صحبت کنیم. هنوز دربارهٔ مبلغ قرارداد و مفاد آن صحبتی انجام نداده ایم و امروز این بحث ها انجام خواهد شد.

به گزارش اوج ، وی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد با ابراهیم زاده به توافق نرسید، گفت: هر چیزی ممکن است چون هنوز قراردادی بسته نشده است. البته ما علاقه داریم ایشان به تبریز بیاید و او هم بی میل نیست.

مدیرعامل تراکتورسازی دربارهٔ اینکه ابراهیم زاده اعلام کرده برای قهرمانی در آسیا تلاش می کند، خاطرنشان کرد: هدف گذاری ما برای قهرمانی در لیگ برتر است و برنامه مان این است در سال ۹۷ یا ۹۸ به قهرمانی در آسیا فکر کنیم اما اینکه ابراهیم زاده اینطور اعلام کرده هم خوب است. خوب است که می خواهد برای رسیدن به قهرمانی آسیا تلاش کند.

او دربارهٔ وضعیت دهنوی تاکید کرد: ما با دهنوی توافق کرده بودیم اما نمی دانم چرا آن مصاحبه را انجام داد. بعد از قرارداد با ابراهیم زاده با او دوباره صحبت می کنیم.

زینی زاده در پایان دربارهٔ روند جذب بازیکنان افزود: ما زمان کافی داریم. ۷، ۸ روز برای جذب سرمربی زمان گذاشتیم و انشاءالله پس از عقد قرارداد با ابراهیم زاده با او بازیکنان را انتخاب می کنیم. امسال می خواهیم اول مربی را انتخاب کنیم تا بازیکنان با نظر او انتخاب شوند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.