زیکو: عامل شکست عراق، حمله آمریکا است

تیم ملی فوتبال عراق در سومین بازی خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل با یک گل مغلوب ژاپن شد تا فاصله امتیازی این تیم با صدر جدول به هشت امتیاز برسد.

زیکو سرمربی عراق که چند سال سابقه نشستن بر روی نیمکت تیم ملی فوتبال ژاپن را دارد، با بیان اینکه علت اصلی ناکامی تیمش در بازیهای انتخابی جام جهانی به حمله آمریکا به عراق بر می گردد، گفت: ما هیچگاه در زمین خود بازی نکرده‌ایم. از حضور تماشاگران خود بی بهره هستیم و همواره باید بازیهای خانگی خود را در خارج از خانه برگزار کنیم. با وجود آنکه مقابل ژاپن بازی را واگذار کردیم اما بازی خوبی را ارائه دادیم.بازیکنان عراق همواره باید بازیهای خانگی خود را در ورزشگاه بی طرف در برابر تنها ۱۵ نفر تماشگر برگزار کنند. چگونه می توان در چنین شرایطی به پیروزی رسید؟

وی افزود: به کسی احتیاج داریم که شور و روحیه پیروزی را به تیم برگرداند.امیدوارم که در بازیهای اینده در کنار بازی خوب نتیجه لازم را کسب کنیم. من از عملکرد شاگردانم کاملا راضی هستم و مطمئنم که آنها می توانند به جام جهانی صعود کنند.

در این گروه ژاپن با ۱۰ امتیاز از چهار بازی صدرنشین است و اردن با ۴ امتیاز از سه بازی در رده دوم قرار دارد. سه تیم دیگر این گروه یعنی عراق،استرالیا و عمان ۲ امتیازی هستند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.