«زیرخاکی ۳» ساخته می شود؟

آخرین قسمت از سریال «زیرخاکی ۲» به کارگردانی جلیل سامان به گونه ای به پایان رسید که به نظر می رسد تلویزیون از هم اینک برای ساخت سری جدید این سریال هم تصمیم گرفته است.

به گزارش ممتازنیوز، شنبه ـ ۲۹ خرداد ماه ـ آخرین قسمت از سریال «زیرخاکی» که به دلیل برگزاری انتخابات چند روز به تاخیر افتاده بود، روی آنتن رفت.

این قسمت که با بازگشت فریبرز باغبیشه ـ شخصیت اصلی سریال ـ به صحنه های جنگی همراه بود، در اغلب پلان ها، هومن برق نورد و پژمان جمشیدی را به عنوان بازیگران اصلی به خود می دید.

سکانس پایانی سریال «زیر خاکی ۲» نیز با اسیر شدن جمشیدی و برق نورد توسط نیروهای بعثی عراق همراه بود و نحوه به پایان رسیدن این سکانس گویای تصمیم تلویزیون و سازندگان برای ساخت سری جدید بود.

پژمان جمشیدی و هومن برق نورد

فصل اول «زیرخاکی» ماه رمضان سال ۹۹ روی آنتن شبکه یک سیما رفت و طبق آمار رسمی سازمان صداوسیما توانست عنوان پربیننده‌ترین سریال رمضانی را از آن خود کند.

این سریال روایتگر بلندپروازی‌های مردی جاه‌طلب و سر به‌هوا به نام فریبرز (فری خاکی) است که می‌خواهد با پیدا کردن گنج، یک شبه ره صدساله را برود. در فصل اول فریبرز به‌واسطه برادرش که یکی از افسران انقلابی نیروی هوایی است، درگیر ماجراهایی می‌شود که به موازات تلاشش برای یافتن گنج، او را ناخواسته وارد مبارزات انقلابی می‌کند.

این ماجراها پس از پیروزی انقلاب نیز ادامه پیدا می کند تا اینکه شرایطی رقم می‌خورد که او را ناگزیر به خروج از کشور می‌کند. این تصمیم او با آغاز جنگ تحمیلی همزمان می‌شود و فصل دوم در ادامه قصه فصل اول و در سال ۱۳۵۹ رقم خورد و به جنگ تحمیلی پیوند داده شد.

پشت صحنه سریال زیرخاکی ۱

بر اساس این گزارش ممتازنیوز، به نظر می رسد فصل سوم از سریال «زیرخاکی»، داستان های فریبرز باغبیشه در اردوگاه اسرای جنگی و اشتباه گرفتن او با یکی از فرماندهان ارشد را دنبال کند.

همچنین در صورت ادامه یافتن همکاری هومن برق نورد با فصل سوم از این پروژه، می توان پس از «تشکر و برق نورد» و «درخشانی و جمشیدی»، «جمشیدی و برق نورد» را زوج جدید پروژهای کمدی دانست.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.