زیرساخت‌های فوتبال اراک برای میزبانی یک تیم لیگ برتری آماده است

محمدرضا غفاری امروز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد شرایط سخت افزاری استان مرکزی برای احتمال انتقال یک تیم لیگ برتری به این استان گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) از سال گذشته آماده میزبانی از هر تیمی است که به اراک منتقل شود. این ورزشگاه تنها ۱۰ درصد مشکل دارد که آن هم بخش عمده کارهایش آغاز شده و هر زمان که انتقال تیمی قطعی شود یک ماه طول می کشد تا مشکلات به طور کامل برطرف شود.

عضو هیئت رئیسه لیگ آزادگان خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی ما دارای هتل پنج ستاره، زمین تمرین و ورزشگاهی هستیم که در رده کلاس A قرار دارد و می تواند میزبان مسابقات لیگ برتر باشد. با این حال مشکلاتی هم در این ورزشگاه وجود دارد که در حال برطرف کردن آنها هستیم.

غفاری در پاسخ به این پرسش که تکلیف انتقال نفت تهران به اراک به کجا انجامید گفت: این انتقال جزو مصوبات دولت است و قطعا باید اجرایی شود اما اینکه تازه ترین اتفاقات چیست و قرار است کی این انتقال صورت بگیرد بر عهده استانداری است چرا که پیگیری مصوبات دولت بر عهده استاندار و همکارانش است.

وی در پایان با تاکید مجدد بر اینکه زیر ساخت های لازم برای فعالیت یک تیم لیگ برتری در اراک فراهم شده است گفت: در صورتی که این انتقال قطعی شود و یک ماه زودتر به ما بگویند تمام شرایط برای میزبانی مطلوب را فراهم خواهیم کرد. کما اینکه کار آماده سازی اسکوردبرد ورزشگاه از چندی قبل آغاز شده است.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.