سئوالات نمایندگان از وزیر کشور در جلسه امروز کمیسیون شوراها بررسی شد

۱۴م آذر ،

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از بررسی سئوالات نمایندگان از وزیر کشور در جلسه امروز(سه‌شنبه) این کمیسیون خبر داد.

امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، در تشریح جلسه عصر امروز‌(سه شنبه) کمیسیون شوراها گفت: جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی برای بررسی سوالات نمایندگان از وزیر کشور تشکیل شد  و همچنین در این جلسه سوالات نمایندگان شهرستان‌های ارومیه، بجنورد، بندر عباس، کرمانشاه، اصفهان و اهواز با حضور وزیر کشور مطرح شد.

وی در ادامه افزود: مسئولیت نظارت استان‌ها در حوزه‌های مرزی، ساماندهی حمل و نقل و ترافیک شهری، بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌های داخلی وزارت کشور در انتصاب فرمانداران و بخشداران و مشکلات خروج خودرو‌های فرسوده از ناوگان حمل و نقل از جمله مباحث مهم مورد بحث در این جلسه به شمار می‌رود.

خجسته با اشاره به نقش پر اهمیت وزارت کشور  در اداره امور داخلی و تامین امنیت، رفاه و وضعیت عمومی مردم افزود: گستردگی عملکرد در وزارت کشور به گونه‌ای است که با تمام بخش‌های اداری و کاری در استان‌ها بخصوص در واحدهای کوچک شهری مرتبط بوده و در کنار دهیاری‌ها و شهرداری‌ها از مهمترین مراکز مراجعه‌ای و خدماتی برای مردم به شمار می روند .

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.