سابه یا: این یکی از بهترین بازی های آرژانتین بود

آلخاندرو سابه یا سرمربی تیم ملی آرژانتین در صحبتهایی به تمجید از عملکرد تیمش در دیدار دوستانه دیشب مقابل آلمان که با برد ۱-۳ آرژانتین به پایان رسید پرداخت.

به نقل از گل آلمان در جریان این بازی کار سختی داشت؛ چرا که بعد از گذشت حدود ۳۰ دقیقه ، زیلر دروازه بان این تیم از زمین اخراج شد؛ آن هم در شرایطی که بازی ۰-۰ دنبال می شد.

با وجودی که شاهد عملکرد مثبت و خوبی از سوی آلمان ها بودیم، ولی شاگردان لو نتوانستند به موقع واکنش نشان داده و درنهایت با نتیجه ۱-۳ مغلوب حریف آرژآنتینی شدند.

در پایان این دیدار، آلخاندرو سابه یا، سرمربی تیم ملی آرژانتین به خبرنگاران گفت:« من یک تیم واحد و منسجم را دیدم و همه بازیکنان عملکرد باثباتی داشتند. البته با اشاره به قدرت بالای تیم حریف در مجموع، این یکی از بهترین بازی های مابود.»

سرمربی آرژانتین به علاوه به این نکته اشاره کرد که از اینکه تیمش در مقابل اخراج زودهنگام بازیکن حریف سریع واکنش نشان داده خوشحال است:« ده نفره شدن آلمان بر جریان بازی تاثیر گذاشت ولی فکر می کنم که تیم واکنش خیلی خوبی مقابل این حریف قدرتمند نشان داد.»

او ادامه داد: « مسی درنیمه دوم بازی فوق العاده ای ارائه دادو سرخیو آگوئروو ایگواین هم خیلی به او کمک می کردند. البته کار برای ما در مقابل حریفی که یک بازیکن کمتر دارد، آسان تر بود.»

سرمربی آلبی سلسته با اشاره به عملکرد خوب خط دفاعی تیمش گفت:« تمام بازیکنان ما در خط دفاع خوب کار کردند. به بازی خوب مارکوس روخو توجه کنید.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.