ساختمان جدیدصندوق حمایت ازهنرمندان افتتاح شد

به گزارش عصر روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا ساختمان جدید صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان ،با توجه به گستردگی فعالیت‌های صندوق و افزوده شدن برنامه‌های جدید و نیاز به پاسخگویی هرچه بهتر به مراجعین، افتتاح شد.

این ساختمان در شش طبقه شامل بخش های مختلف شامل امور مراجعین،نمایندگی بیمه تکمیلی و صدور کارت عضویت ،امور مربوط به پرداخت وام به هنرمندان و خبرنگاران است.

سالن اجتماعات،صدور انواع کارت عضویت،بیمه تکمیلی،امور مطالبات،سایت خبری،روابط عمومی،نگارخانه نمایش آثارهنرمندان و فروش آنها از دیگر بخش های ساختمان جدید صندوق اعتباری حمایت از هنرمندان است.

همچنین در ادامه مراسم یاد شده سالن نگارخانه این ساختمان نیز افتتاح شد.

این نگارخانه محل دایمی برای نمایش آثار هنرمندانی بوده که از سویی به فعالیت‌های هنری مشغول هستند و از سوی دیگر به فروش آثارشان نیاز دارند.

صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان برای تکریم این افراد مبادرت به خرید آثار و نمایش آن در این نگارخانه خواهد کرد.

در این مراسم معاونین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان عرصه سینما و تئاتر کشور همچون مینو فرشچی، احمد نجفی، مسعود اطیابی، حسین زندباف، علیرضا زرین‌دست و سیاوش طهمورث حضور داشتند.

اولین کارت‌های بیمه تکمیلی سینماگران را سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بصورت نمادین به حسین زندباف، احمد نجفی و سیاوش تهمورث تحویل داد.

فراهنگ **۱۳۵۵ **

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۲۸۰۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.