ساخت ˝قطار زمستانی˝ در گرو فراهم شدن بودجه

خسرو سینایی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری‌ هنر ایران:

خسرو سینایی کارگردان با سابقه سینمای ایران دربارهٔ تاخیر در ساخت فیلم تازهش گفت: هنوز بودجه لازم برای تهیه این پروژه فراهم نشده است.

خسرو سینایی کارگردان کهنه کار سینمای ایران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری هنر دربارهٔ فیلم تازهش گفت: قرار بود که فیلم را در اردیبهشت ماه سال جاری کلید بخورد و فیلمبرداری را آغاز کنیم اما هنوز بنیاد سینمایی فارابی اقدامات لازم را برای تهیه کردن بودجه فراهم کند. فارابی به تعهداتش در قبال فیلم عمل کرده است اما هنوز بودجه لازم برای تولید فیلم “قطار زمستانی” فراهم نشده است.

کارگردان فیلم “عروس آتش” اضافه کرد: مدت زمان بسیاری است که وقتم را صرف این پروژه کردم و نزدیک چهارسال است که منتظرم تا این فیلم را بسازم. اما نمی توانم بیشتر از این صبر کنم ، دوستان در بنیاد سینمایی فارابی گفتند که دوماه دیگر صبر کن تا بودجه لازم برای تولید این فیلم محیا شود ، به محض این که بودجه برسد فیلم را آغاز خواهم کرد.

سینایی یاد آور شد: تمام اقدامات لازم از قبیل انتخاب بازیگرهای خارجی و انتخاب لوکیشن ها انجام شده است و عزت الله انتظامی بازیگر ایرانی این پروژه است. در حال حاضر مشغول نوشتن هستم و منتظرم که اگر این پروژه معلق بماند به سراغ پروژه دیگری بروم تا زمانی که بدوجه ساخت این فیلم فراهم شود.

خسرو سینایی (زادهٔ ۹ دی ۱۳۱۹ در ساری) کارگردان و فیلمنامه‌نویس ایرانی است. آثار او معمولاً بر پایه مستندهای اجتماعی استوار می باشند. سینایی در سال ۱۳۸۷ موفق به دریافت نشان ویژه کشور لهستان از سوی رییس‌جمهور این کشور شد. او این نشان را به خاطر ساخت فیلم مستند مرثیه گمشده که روایت‌گر مهاجرت هزاران لهستانی به ایران در سال‌های ۱۹۴۱ و ۱۹۴۲ است، دریافت کرد.

 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.