ساخت باریک‌ترین لپ‌تاپ جهان مخصوص بازی کامپیوتری

۱۲خردادماه، خبرگزاری‌ها- شرکت Razer برای آن دسته از کاربرانی که علاقه‌مند به بازی‌های رایانه‌ای می باشند لپ‌تاپ تازهی را با نام Razer Blade عرضه کرده که به نقل از کارشناسان باریک‌ترین لپ‌تاپ جهان مخصوص این قبیل بازی‌ها محسوب می‌شود.

این شرکت که دفتر مرکزی آن در سانفرانسیکو واقع شده لپ‌تاپ تازه خود را مشابه مدل باریک فوق همراه خود روانه بازار کرده است.

این لپ‌تاپ بسیار باریک و سبک نمایشگر ۱۴ اینچی دارد که بدنه آن از جنس آلومینیوم ساخته شده است و با ضخامت ۰٫۶۶ اینچ در خانواده باریک‌ترین اولترابوک‌های جهان طبقه‌بندی می‌شود.

وزن این رایانه همراه کمتر از یک کیلوگرم اعلام شده است و پردازنده مرکزی آن چهارمین نسل از سری پردازنده‌های Core اینتل محسوب می‌شود. این محصول همچنین پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 765M را در خود جا داده است که با حافظه‌های داخلی استاندارد ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی به دست کاربران می‌رسد.

“مین-لیانگ تان”( Min-Liang Tan) مدیر شرکت Razer اظهار داشت که Blade باریک‌ترین و قدرتمندترین لپ‌تاپ ۱۴ اینچی جهان محسوب می‌شود. او طی بیانیه‌ای گفت: «ضخامت این لپ‌تاپ از یک سکه ۱۰ سنتی هم کمتر است و قدرت آن از دیگر رایانه‌های رومیزی قدیمی بیشتر است. ما با این محصول سری تازه لپ‌تاپ‌های فوق باریک و قدرتمند را در دنیای رایانه‌های شخصی معرفی کرده‌ایم».

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.