ساخت ربات با آهن قراضه +عکس

۳۱اردیبهشت،

داشتن ربات شخصی یکی از ارزوهای انسان است از این رو همیشه تلاش های بیشماری در این زمینه انجام داده است. دانشمندان تا به حال ربات های مختلفی را رونمایی کرده اند همچنین عده ای نیز در خانه این کار را انجام می دهند.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، ساخت ربات های پیچیده یکی از مهمترین دستاوردهای انسان بوده است از این رو آرزوی هر فردی داشتن ربات شخصی است. این سبب شده است که عده ای با هر بودجه ای که دارند دست به ساخت ربات بزنند.

“تائو ژیانگلی” مبتکر ۳۷ ساله چینی به تازگی رباتی برای خودش ساخته است که بسیار جالب و البته منحصر به فرد است. این ربات که ۲۵ هزار دلار برای ساخت آن خرج شده تماما از وسیله های قراضه و دست دوم درست شده است.

این مبتکر چینی یکی از اشخاصی است که دوست دارد همه چیز را خودش بسازد به همین سبب در خانه او وسایل دست ساز بسیار بسیار دیده می شوند. این ربات نزدیک به ۲۲۵ کیلوگرم است که به نظر سازنده اش شاید زشت باشد اما دلرحمی بسیاری دارد.

این ربات می تواند کارهای متفاوتی مانند دست تکان دادن، حرکت کردن و چرخاندن سر را فعلا انجام دهد. تمامی قطعات آن دسته دوم بوده و نزدیک به ۱۱۰ کیت در این ربات به کار رفته است همچنین مجموع سیم های اتصالی این ربات به سه هزار متر می رسد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.