ساخت صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف

ساخت صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف

به نوشته ظهور۱۲ به نقل از فارس ، محمدرضا صدیقی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر الوند در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) با اشاره به فعالیت‌های در دست اقدام ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور، از ساخت صحن حضرت زهرا(س) در کنار صحن حضرت علی (ع) در طی پنج سال آینده خبر داد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین ضمن اشاره به مشکلات موجود در ساخت و بازسازی بقاع متبرکه، عنوان کرد: با وجود بسیاری از مشکلات و جلوگیری برخی کشورها از سازندگی و بازسازی حرم‌ها، کارهای عظیمی با سرعت، دقت و قوت لازم صورت گرفته است.

صدیقی تصریح کرد: فشارها و شکنجه‌های زیادی برای زیارت قبور بوده و هست، ولی شیعیان بسیاری از کشورها از جمله ایران با آگاهی از این مشکلات و نیز آگاهی از امکان به شهادت رسیدن، به زیارت این بقاع می‌روند.

وی به تخریب‌های فراوان حرم امام حسین(ع) و انفجار در سامرا اشاره و خاطر‌نشان کرد: کارهای امنیتی و پرهزینه بسیاری برای حفظ و نگهداری بقاع صورت گرفته است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین از طرح دو طبقه کردن بین‌الحرمین و گسترش محوطه آن خبر داد و اظهار کرد: تاکنون حدود ۷۵ درصد از تکمیل و ساخت بیمارستان امام سجاد(ع) در کربلا انجام شده و دو گنبد کاظمین به زیبایی طلاکاری ناب شده‌اند.

صدیقی طرح و توسعه در سامرا را علی‌رغم فشارهای بسیار اهل تسنن موفقیت آمیز دانست و عنوان کرد: انفجار در سامرا توسط اهل سنت نبوده، بلکه آمریکا و وهابی‌ها عامل این انفجار بوده‌اند.

وی در ادامه افزود: کارهای گسترده‌ای از جمله کاشی‌کاری، طلا‌کاری و سنگ‌کاری با هزینه‌های بسیار بالا در حرم حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) انجام شده و در حال اجرا است.

گفتنی است در پایان نماز جمعه، کمک‌های مردمی به ستاد بازسازی عتبات عالیات جمع‌آوری شد.


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.