ساخت صندلی خودرو با طراحی ملی

۱۷م دیماه ،

ساخت صندلی خودرو با طراحی ملی

عصر خودرو : مدیر مهندسی طراحی شرکت سایپاآذین از طراحی صندلی های تازه توسط مهندسان این شرکت و تحولی نو در صنعت ساخت صندلی خودرو در کشور خبر داد.

به گزارش عصر خودرو ، به نقل از سایپا نیوز ، مدیر مهندسی طراحی شرکت سایپاآذین گفت: طراحی صندلی با استایل تازه برای خودروهای گروه خودرو سازی سایپا در دستور کار واحد مهندسی شرکت سایپاآذین قرار گرفته است.
این مسئول افزود: طراحی این صندلی ها با همکاری مجموعه های دیگر در حال پیگیری است و فرم اولیه آن تهیه شده است و در این خصوص طبق برنامه ریزی انجام شده در سال تازه از این صندلی رونمایی می کنیم تا تحولی نو در صنعت ساخت صندلی خودرو ایجاد شود.
وی در این باره گفت: صندلی های تازه امکانات خاصی دارد که بنده ترجیح می دهم هنگام رونمایی از صندلی های تازه آنها را بیان کنم، چراکه احتمال دارد آپشن های تازهی به این صندلی ها اضافه شوند.
در ضمن هیچگونه کپی برداری از نمونه داخلی و خارجی دیگر انجام نشده و طراحی آن از صفر تا صد در انحصار شرکت سایپاآذین است.
مدیر مهندسی سایپا آذین در پاسخ به این سوال که آیا طراحی این صندلی ها دارای فوائد اقتصادی نیز می باشند یا خیر، گفت: معمولا در طرح های اجرایی باید به مباحث اقتصادی طرح توجه ویژه ای شود. همکاران ما نیز قطعا با توجه به شرایط موجود، آنچه در طراحی این صندلی ها مورد توجه قرار دادند بحث تولید اقتصادی صندلی های تازه بوده است.
داخلی سازی ریل و مکانیزم در سایپاآذین
مدیر مهندسی سایپاآذین در بخش دیگری از اظهارات خود به پروژه داخلی سازی ریل و مکانیزم ساخت صندلی اشاره کرد و گفت: یکی از پروژه های حیاتی شرکت سایپاآذین، بحث پروژه ریل و مکانیزم و ساخت آن در داخل شرکت است که به صورت روزانه در واحد مهندسی در حال پیگیری است و قرار است قسمت هایی از این پروژه توسط سه واحد مهندسی طراحی و مهندسی تولید و مهندسی صنایع انجام شود. این پروژه یکی از استراتژیک ترین پروژه های واحد مهندسی در شرکت سایپاآذین بوده و با قدرت در حال پیگیری است.
وی خاطر نشان کرد: یک برنامه منسجم در شرکت سایپا آذین در خصوص سیستم اتوماسیون خط تولید در حال اجراست که در قسمت های مختلف مجموعه مهندسی تقسیم کار شده و در باب طراحی محصول ما اقدامات لازم را انجام داده و با استعدادیابی صورت گرفته از اشخاصی استفاده کردیم که در قبل از انها استفاده بهینه انجام نمی گرفته و حالا به کارایی مناسب خود رسیده اند.

یکشنبه ۱۷ دى   ۱۱:۳۲

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.