ساخت مدرسه با دیه اهدایی از طرف یک مادر

یک مادر در استان بوشهر نیز که فرزند دانش‌آموز خود را در حادثه تصادف از دست داده، دیه فرزندش را به طور کامل به ساخت مدرسه تخصیص داده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر گفت: مادری در استان بوشهر تمام دیه فرزند دانش‌آموزش را به احداث مدرسه اختصاص داد.

به گزارش فارس ، محمدرضا ایرج‌زاده پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ خیرین مدرسه‌ساز کشور در سالن همایش‌های پارس جنوبی اظهار داشت: مدرسه‌سازی امر مقدس و ارزشمندی است و خیران مدرسه‌ساز با اهتمامی که دارند، راه را برای ادامه تحصیل فرزندان ایران اسلامی هموار کرده‌اند.

وی افزود: در یکسال گذشته ۵۳ نفر به جمع خیران مدرسه‌ساز استان بوشهر اضافه شده و به فضل خدا روز به روز این مسئله بهتر می‌شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر خاطرنشان کرد: در سال جاری تاکنون شش جشنواره منطقه‌ای و شهرستانی در استان برگزار شده و به تدریج در سراسر استان این همایش‌ها برگزار خواهد شد.

ایرج‌زاده با بیان خاطراتی از مشارکت معلمان و دانش‌آموزان در مدرسه‌سازی گفت: یک فرهنگی بازنشسته تمام ۳۰۰ میلیون ریال پاداش بازنشستگی خود را به مدرسه‌سازی اختصاص داد که امر ارزنده‌ای است.

وی افزود: یک مادر در استان بوشهر نیز که فرزند دانش‌آموز خود را در حادثه تصادف از دست داده، دیه فرزندش را به طور کامل به ساخت مدرسه تخصیص داده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر یادآور شد: در حال حاضر تعداد ۴۰۸ خیر مدرسه‌ساز در استان بوشهر فعالیت دارند که ۲۶۵ نفر آنها حقیقی و ۱۴۳ نفر آنها حقوقی هستند.

ایرج‌زاده با اشاره به کمک‌های بسیار خوب خیران در جشنواره‌های خیران اذعان داشت:در جشنواره دوازدهم خیرین مدرسه‌ساز هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و در جشنواره سیزدهم هشت میلیارد تومان توسط خیرین کمک شده است.

وی بیان کرد: باید فرهنگ‌سازی لازم در امر مدرسه‌سازی صورت گیرد و از تمام افرادی که توان مالی دارند انتظار داریم مشارکت کنند.

در این آیین از تعدادی از خیرین مدرسه‌ساز استان بوشهر تجلیل شد.


BarackObama.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.