ساخت مستندزندگی شهیدعلیمحمدی

«محمدحسین حقیقی» مستند «استاد» را با موضوع زندگی و شخصیت شهید علیمحمدی – از شهدای هسته‌ای – با حمایت دوازدهمین جشنواره فیلم مقاومت می‌سازد.

به گزارش خبرگزاری فارس، این فیلم مستند برای بخش جلوه‌گاه نور جشنواره دفاع مقدس ساخته می‌شود که امسال برای نخستین بار در ساختار جشنواره گنجانده شده و به موضوع شهدای ترور می‌پردازد.

«محمدحسین حقیقی» از بنیانگذاران جشنواره دفاع مقدس است که در سال‌های آغازین، این حرکت را با عنوان یادواره حمایت کرده است.

او در کارنامه خود فیلم‌های «راز خنجر»، «براده‌های خورشید»، «ماه و خورشید»، «سفر به فردا» و ده‌ها فیلم کوتاه و مستند را به ثبت رسانده است. حقیقی از فیلمسازانی است که علاوه بر دریافت جوایز داخلی و خارجی، مفتخر به دریافت لوح دست خط زرین حضرت امام (ره) به هنرمندان دفاع مقدس شده است.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، توسط انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و با مشارکت و همیاری «سازمان سینمایی کشور ‌و استانداری کرمان» با رویکرد «مقاومت، بصیرت و شکوفایی و به منظور تبیین فرهنگ مقاومت و پاسداشت حماسه‌های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس» و «نگاه به حضور سازنده ایثارگران در مقابل دشمنان»، «تحریم اقتصادی»، «دستاوردهای علمی و افتخارات جهانی»، «مقاومت و بیداری اسلامی»، «مقابله با استکبار جهانی»، «تروریسم» و «صهیونیسم بین الملل» در قالب بخش‌های مختلف سینمایی، کوتاه، مستند، ویدیویی، فیلمنامه نویسی و چشم انداز سینمای مقاومت ایران و نشست‌های تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه‌های جانبی دیگر همزمان با هفته دفاع مقدس به مرکزیت استان کرمان در استان‌های مختلف و هشت کشور جهان برگزار می‌شود.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.