ساخت منازل زلزله‌زدگان تا ۲ ماه ‌آینده

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: آواربرداری و پی‌‌کَنی منازل در مناطق زلزله‌زده از روز گذشته آغاز شده و تلاش می‌شود زلزله‌زدگان تا ۲ ماه آینده به محل اسکان دائمی خود منتقل شوند.

به گزارش فارس، الله‌وردی دهقانی نماینده ورزقان در مجلس با بیان اینکه امدادرسانی اولیه در مناطق زلزله‌زده به خوبی انجام شده است، گفت: اسکان اضطراری به طور کامل انجام ‌و مایحتاج ضروری مردم تأمین شده ‌و دغدغه اصلی اسکان دائم زلزله‌زدگان تا پیش از آغا‌ز فصل سرماست.

وی با بیان اینکه آواربرداری و پی‌کَنی برای ساخت منازل زلزله‌زدگان از روز گذشته آغاز شده است، افزود: برنامه‌ریزی‌ها برای ساخت منازل آغاز شده و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت و بازسازی منازل روستایی را بر عهده گرفته ‌و تلاش می‌شود ‌زلزله‌زدگان تا ۴۵ روز یا دو ماه آینده به سکونت‌گاه‌های دائمی خود منتقل شوند.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۱۷۰۰۰ واحد مسکونی روستایی و ۱۰۰۰۰ واحد مسکونی شهری در زلزله آذربایجان شرقی آسیب دیده است، خاطرنشان کرد: مردم کمک‌های خود را د‌ر قالب کمک‌های مالی به صورت مستقیم و یا از طریق شماره حساب‌هایی که اعلام شده، برای ساخت منازل مسکونی به دست زلزله‌زدگان برسانند.


اخبار جامعه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.