سارقان در تلاش برای واژگونی خودروی پلیس

۱۷م دیماه ،

مجرمانی در حین فرار از دست پلیس به هر اقدامی نظیر انداختن میخ های ۳ پرچ جهت پنچر کردن و واژگونی خودروی پلیس اقدام نمودند.

 
رئیس کلانتری ۱۴۱ شهرک راه آهن در گفتگو با خبرنگار اجتماعی  باشگاه خبرنگاران گفت: عوامل این کلانتری با تجربه های کسب کرده و آموخته های خود به راحتی می توانند مجرمان را شناسایی و دستگیر نمایند.
 
سرگرد نعمت ابراهیمی اظهار داشت: ساعت ۰۳:۴۰ دقیقه ی بامداد روز جاری در حین گشت زنی در محدوده ی همت، ورودی آزادگان، متوجه تردد مشکوک یک دستگاه خودروی نیسان با ۴ سرنشین شدند که بعد از دستور ایست، خودروی مذکور به صورت خود افزوده و اقدام به متواری شدن می نماید.
 
وی افزود: بلافاصله عوامل گشت خودرویی با هماهنگی مرکز درصد توقیف و دستگیری متهمان به تعقیب و گریزی خودرو می پردازند که پس از طی مسافتی در بزرگراه آزادگان به صورت یک طرفه و همچنین مسافتی از اتوبان تهران کرج آن هم به همین شکل، خودروی نیسان در حالی که توان رهایی از تعقیب و گریز را نداشت اقدام به ریختن میخ های ۳ پرچ جهت پنچر نمودن لاستیک و واژگونی خودروی پلیس را نمود که با توجه به مهارت راننده ی گشت موفق به این امر نشد.
 
این مقام مسئول انتظامی اذعان داشت: در نهایت پلیس طی مسافتی چند، نیسان از مسیر منحرف خود و متوقف می گردد که متهمان به صورت پیاده اقدام به فرار کرده که ماموران واحد گشت با رعایت کلیه قوانین بکارگیری سلاح و شلیک چند تیر موفق به دستگیری آنان می گردند که بلافاصله پس از دستگیری متهمان خود را به نام های جواد، فرشاد، سجاد و امیر معرفی نمودند.
 
ابراهیمی خاطر نشان کرد: ماموران طی بازرسی دقیق از خودرو توانستند با ۲ عدد قمه، ۴ عدد اره آهن، ۳ جفت دستکش، یک عدد تبر، ۳ عدد جلیقه نارنجی رنگ مربوط به عوامل شهرداری و مقادیری آهن آلات کشف و ضبط نمایند./ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.