سازو کار قانون‌مند انتخابات ایران اجازه هرگونه تخلف را سلب می‌کند

۲۳خردادماه،

عضو کمیسیون اجتماعی با تاکید بر ضرورت قانون‌مداری کاندیداها بعد از اعلام نتایج انتخابات، گفت: سازو کار انتخابات در ایران به گونه‌ای است که تقلب و دست بردن در آراء وجود ندارد بنابراین کاندیداها باید به نتایج انتخابات تمکین کنند.

“محمد اسماعیل سعیدی” نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با تاکید بر ضرورت قانون‌مداری کاندیداها بعد از اعلام نتایج انتخابات، گفت: سازو کار انتخابات در ایران به گونه‌ای است که تقلب و دست بردن در آراء وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: در انتخابات کشورمان ناظران شورای نگهبان، هیئت‌های امنایی و نمایندگان خود کاندیداها پای صندوق‌های رای در شمارش آراء حضور دارند لذا هیچ گونه دست بردن در آرائ وجود ندارد.
 
سعیدی با تاکید بر اینکه ضرورت تمکین کاندیداها به قانون پس از اعلام نتایج انتخابات، تصریح کرد: کاندیداها باید پس از اعلام نتایج چنانچه احساس تخلف در نتیجه آراء داشتند آن را باید از مسیری قانونی اعلام کنند و از هرگونه لشکرکشی و اغتشاش به خیابان‌ها جهت بیان اعتراض خود دوری کنند.
 
عضو کمیسیون اجتماعی خانه ملت در پایان خاطر نشان کرد: بنابراین تمکین به قانون در عرصه انتخابات و همه مراحل آن باید سرلوحه نامزدهای انتخاباتی قرار گیرد.

انتهای پیام/
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.