ساعت راهپیمایی امروز تهران در حمایت از مردم غزه فلسطین

امروز شنبه ۲۷ آبان‌ ۱۴۰۲ راهپیمایی حمایت از کودکان غزه در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در سراسر کشور برگزار می‌شود. در ادامه ساعت و مسیر راهپیمایی امروز تهران را آورده ایم.

ساعت راهپیمایی امروز تهران در حمایت از مردم غزه فلسطین

این مراسم در تهران امروز ساعت ۱۵ در میدان انقلاب اسلامی با سخنرانی سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

تهرانی‌ها از دو مسیر میدان فردوسی و چهارراه نواب به سمت میدان انقلاب اسلامی راهپیمایی می‌کنند.

حلقه اول طول خیابان کارگر از خیابان جمهوری اسلامی تا بلوار کشاورز ، خیابان انقلاب و آزادی از تقاطع زارع در بخش غربی تا تقاطع خیابان ولیعصر (عج) در بخش شرقی است که این محدوده در ساعت ۱۲ ظهر امروز مسدود و اجازه توقف و تردد به هیچ عنوان داده نخواهد شد .

حلقه دوم که گسترده تر است از شمال بلوار کشاورز ، از جنوب خیابان جمهوری اسلامی، از شرق خیابان ولیعصر (عج) و از غرب خیابان توحید و نواب است که از ساعت ۱۴ مسدود خواهد شد .

به گزارش ممتازنیوز، عملیات طوفان‌الاقصی از ۱۷ مهرماه توسط رزمندگان فلسطینی علیه جنایات‌های رژیم صهیونیستی آغاز شد و طبق اعلام ارتش این رژیم، حماس توانست حدود ۲۵۰ نفر از نظامیان صهیونیست‌ها را به اسارت بگیرد.

ضمناً بر اثر بمباران‌های این رژیم، تعداد شهدای فلسطینی از ۱۱ هزار نفر عبور کرده که بیش از ۷۰ درصد از آنان زنان و کودکان هستند.

از ابتدای این درگیری‌ها، محاصره غزه شدیدتر شده به‌طوری که امکان ارسال آب، غذا، دارو و اقلام اولیه مورد نیاز زندگی برای اهالی غزه فراهم نیست. هم‌چنین در بیشتر اوقات امکانات ارتباطی از جمله اینترنت اهالی غزه هم قطع می‌شود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.