ساعت مچی هوشمند سامسونگ عرضه شد

گردآوری شده توسط گروه فن آوری اطلاعات ممتاز نیوز

ساعت مچی Gear انواع پیام‌های دریافتی از جمله تماس‌ها، پیامک‌ها، ایمیل‌ها و اخطارهای تنظیم شده روی گوشی را به کاربر اطلاع می‌دهد و یک پیش‌نمایش از این پیام‌ها را در اختیار او می‌گذارد.

این ساعت مچی هوشمند به صورت واحد به عنوان یک گوشی هوشمند عمل نمی‌کند و کاربران برای استفاده از آن باید یکی از مدل‌های گوشی‌های هوشمند سامسونگ را در اختیار داشته باشند، تا این محصول به صورت واسطه‌ای عمل کند.

ساعت مچی Gear انواع پیام‌های دریافتی از جمله تماس‌ها، پیامک‌ها، ایمیل‌ها و اخطارهای تنظیم شده روی گوشی را به کاربر اطلاع می‌دهد و یک پیش‌نمایش از این پیام‌ها را در اختیار او می‌گذارد و همچنین این فرصت را به کاربر می‌دهد، تا این پیام‌ها را پاسخ گوید، یا آن‌ها را رد کند.

زمانی که کاربر قصد دارد، پیام دریافتی را بیش از یک پیش‌نمایش در اختیار بگیرد، ابزار Smart Relay به او کمک می‌کند، تا پیام را به صورت کامل مورد مطالعه قرار دهد.

این ساعت مچی به گونه‌ای طراحی شده است که کاربر می‌تواند از طریق هندزفری به تماس‌های دریافتی پاسخ گوید و یا از روی آن تماس‌های مورد نظر خود را برقرار سازد.

برای این ساعت مچی هوشمند قابلیتی با نام Smart Relay در نظر گرفته شده است که امکان ارتباط با یک دوربین دیجیتالی ۱٫۹ مگاپیکسلی را فراهم می‌کند و به کاربر امکان می‌دهد، به سرعت عکس و تصاویر مورد نظر خود را تهیه کند، تماس تصویری برقرار سازد یا تصاویر مورد نظر خود را روی اینترنت به‌اشتراک بگذارد.

این ساعت مچی هوشمند یک سیستم جست‌وجوگر هوشمند دارد که به صورت خودکار با گوشی هوشمند سامسونگ ارتباط برقرار می‌کند و قادر است که این ارتباط را در فاصله ۱٫۵ متری از گوشی حفظ کند.

برای این ساعت مچی هوشمند ۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۵۱۲ مگابایت حافظه در دسترس موقت(رم) و پردازنده ۸۰۰ مگاهرتزی در نظر گرفته شده است.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.