سالار عقیلی در شهرستان‌ها به صحنه می‌رود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

گروه ˝راز و نیاز˝ به خوانندگی سالار عقیلی به زودی در شهرهای نیشابور، گرگان و اراک به اجرای برنامه می‌پردازد.

کامران منتظری، نوازنده تنبک در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت در شهرستان‌ها هستیم و قرار است این کنسرت‌ها بعد از ایام محرم و صفر در نیشابور، اراک، گرگان و… برگزار شود.

این نوازنده در ادامه بیان کرد: من بعد از دو سال وقفه دوباره همکاری خود را با سالار عقیلی آغاز کرده‌ام و قرار است در شهرستان‌ها به همراه گروه “راز و نیاز” به اجرای برنامه بپردازیم.

منتظری با اشاره به اینکه سالار عقیلی به عنوان خواننده در این کنسرت‌ها حضور دارد، خاطرنشان کرد: در این کنسرت‌ها قطعاتی از آلبوم “سبوی تشنه” و “دریای بی‌کران” برای مخاطبان اجرا می‌شود، همچنین قطعاتی به تک‌نوازی و گروه‌نوازی اختصاص دارد.

این هنرمند تاکید کرد: هدف ما از برگزاری این کنسرت‌ها این است که در تمامی شهرها به صحنه رویم و موسیقی اصیل ایرانی را با کنسرت‌های پی در پی گسترش دهیم؛ زیرا وظیفه همه ما است که حافظ موسیقی ایرانی باشیم.

این نوازنده تنبک در پایان دربارهٔ اعضا و نوازندگان گروه گفت: در این کنسرت‌ها سالار عقیلی (خواننده)، حریر شریعت‌زاده(دف)، آرش کامور (کمانچه و آهنگساز)، علی خشتی‌نژاد (تار)، حسین محمودی (سنتور)، بابک میرزایی (عود)، محمدرضا اسکندری (بم تار)، فردین لاهورپور (نی) و بهنام معصومی (تنبک) از اعضا و نوازندگان گروه “راز و نیاز” می باشند، همچنین من به عنوان نوازنده تنبک با این گروه همکاری می‌کنم.

پایان پیام/۴۶/ب
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.