سالانه ۶ هزار نوجوان اسرائیلی دست به خودکشی می‌زنند

آمارهای رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که سالانه ۶ هزار نوجوان این رژیم دست به خودکشی می‌زنند و بیش از ۱۰ هزار نفر نیز به طور جدی به خودکشی فکر می‌کنند.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز، داده‌های آماری شورای سلامت کودک در رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که در هر یک ساعت و نیم یک نوجوان اسرائیلی دست به خودکشی می‌زند و به عبارتی هر سال ۶ هزار نوجوان دست به خودکشی می‌زنند و بیش از ۱۰ هزار نفر نیز به طور جدی به خودکشی فکر می‌کنند.
بر اساس این گزارش، تلاش بیشتر این اشخاص برای خودکشی به شکست منجر می‌شود و تقریبا نصف این تعداد تنها دچار آسیب و جراحت می‌‌شوند.
شورای سلامت کودکان رژیم صهیونیستی همچنین اشاره کرد که کشورهای غربی نیز از پدیده خودکشی رنج می‌برند اما اسرائیل در این زمینه رتبه پنجم را دارد به طوری که از هر پنج کودک، یک نفر از مشکلات روانی رنج می‌برد.
در این گزارش آمده است که روسیه، اکراین، چک، ترکیه، یونان و رومانی در صدر کشورهایی قرار دارند که از این پدیده رنج می‌برند.
بر پایه این گزارش، یک کودک ۱۲ ساله اسرائیلی دیروز سعی در خودکشی داشت که به شدت زخمی شد و دو روز پیش نیز یک نفر دیگر که سعی در خودکشی داشت، زخمی شد.
روانشناسان معتقدند که سبب این پدیده به ازهم پاشیدگی خانواده‌ها و دور بودن پدر و مادر از کودکان و سرگرم شدن آنها به کار بازمی‌گردد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.