سالن بسکتبال میزبان مسابقات هندبال

مسابقات هندبال بازی های المپیک ۲۰۱۲ در دو سالن هندبال و بسکتبال در داخل المپیک پارک برگزار خواهد شد.

   به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در سی امین دوره بازی های المپیک ۲۰۱۲ مسابقات مقدماتی هندبال در سالن هندبال در محوطه ۷ هزار نفری و بخش غربی المپیک پارک با فاصله ای ۲ کیلومتر و زمان ۴ دقیقه ای تا دهکده المپیک برگزار می گردد همچنین برای مسابقات یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و کسب مدال هندبالیست ها به سالن ۱۲ هزار نفری سالن بسکتبال که فاصله ۶ هزار متر و ۲ دقیقه با دهکده المپیک دارد منتقل خواهد شد.
شایان ذکر است، برگزاری مسابقات در دو سالن در داخل المپیک پارک این امکان را فراهم می کند که ورزشکاران و مقامات از حداکثر آسایش برخوردار باشند برگزاری مسابقات در اماکن که ظرفیت بیشتر دارند باعث می شود تا این رقابت ها برای تماشاگران بیشتری به نمایش گذاشته نشود. تمرینات هندبال در یک سالن چند منظوره در ۳۰ دقیقه ای دهکده المپیک برگزار خواهد شد امکان فراهم بودم ۴ سالن تمرین در خارج از المپیک پارک نیز است.
 گفتنی است، کار برروی ساختار این مکان از ژولای ۲۰۰۹ آغاز شده است و ساخت و ساز سقف و دیوارها از ۲۰۱۰ آغاز شد و در آوریل ۲۰۱۱ به پایان رسیده است. آلکس گاوالیویک (Alex Gavilovic) مدیر برنامه های والیبال در بازی های المپیک ۲۰۱۲ می باشد./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.