ساماندهی ایمنی کارگران پیمانکاری در اجرای طرح HSE

۲۰خردادماه،

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۸، از ساماندهی ایمنی کارگران و اجرای طرح HSE در این منطقه خبر داد.

سالمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طرح HSE  ، به منظور ساماندهی ایمنی کارگران شهرداری منطقه ۱۸ ، در پروژه های پیمانکاری ، اجرا خواهد شد.  
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور پیشگیری از حوادث ، خطرات و خسارات جانی کارگران پیمانکار شهرداری منطقه ۱۸، آگاهی سازی آنها و استفاده از وسایل ایمنی در هنگام کار اجرا می گردد.  
سالمی ادامه داد: با توجه به وجود حوادث احتمالی به سبب عدم استفاده کارگران از وسایل ایمنی، لباس های ایمنی ، کفش های ایمنی، عدم استفاده از تجهیزات ایمنی در شب ، معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۸ به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی ویژه کارگران طرح HSE  و ساماندهی ایمنی کارگران را اجرا خواهد نمود.  
وی با اشاره به اقدامات دیگر معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۸ در اجرای این طرح گفت: استفاده از گوشه های ایمنی در هنگام نصب گاردریل ها در بزرگراه ها، استفاده از ماسک ایمنی در هنگام خط کشی معابر، خیابان ها و بزرگراه ها ، از اقدامات دیگر معاونت حمل و نقل ترافیک در اجرای این طرح است.  
سالمی در پایان با اشاره به طرح های شهرداری منطقه ۱۸ دراجرای این طرح افزود: سیستم  HSE  یا پلان سیستم در بخش های مختلف ایمنی کار، بهداشت کار و اجرای قوانین کار ویژه پروژه های مختلف در حوزه حمل و نقل ترافیک و پروژه های عمرانی از طرح های شهرداری منطقه ۱۸ در اجرای این طرح است./ز
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.