سامانه الکترونیکی یکپارچه نظارت بر مدارس غیردولتی راه اندازی می شود

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در تشریح بررسی های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود خبر داد: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون، وزارت آموزش و پرورش مکلف به راه اندازی سامانه الکترونیکی یکپارچه نظارت بر مدارس غیردولتی شد.

سامانه الکترونیکی یکپارچه نظارت بر مدارس غیردولتی راه اندازی می شود

به گزارش ممتاز نیوز، رضا حاجی پور درخصوص جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: در نشست امروز کمیسیون بررسی طرح اصلاح موادی از قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی ادامه پیدا کرد و تا ماده ۱۱ آن مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: براساس مصوبه امروز کمیسیون، وزارت آموزش و پرورش باید حداکثر ظرف ۶ ماه سامانه الکترونیکی یکپارچه مدیریت، نظارت و ارزیابی کلیه مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی را راه اندازی کند. همچنین مقرر شد تمامی آمار کارکنان، دانش آموزان، فضا، تجهیزات آموزشی، مجوزهای تاسیس و راه اندازی، شاخص های ارزیابی، میزان شهریه، درآمدها و هزینه های آن ها و هر نوع تسهیلات و حمایت های دریافتی به طور جامع، دقیق و شفاف در این سامانه درج شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: در بررسی های این جلسه همچنین مقرر و مصوب شد که آموزگاران دوره ابتدایی تمام وقت محسوب شوند و ساعات تدریس و حضور سایر معلمان و کارکنان آموزشی تمام وقت غیررسمی مدارس و مراکز ۳۰ ساعت در هفته تعیین شود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.