سامانه جامع خیرین آموزش عالی افتتاح شد

جام جم آنلاین: سامانه جامع اطلاعات خیرین آموزش عالی امروز با حضور معاون اداری مالی و معاون حقوقی و پارلمانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

علی‌اکبر متکان معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم طی سخنانی در این مراسم گفت:برخی از دانشگاه‌ها علاوه بر بودجه‌ای که از دولت دریافت می‌کنند، به سمت سرمایه‌گذاری از سوی خیرین نیز حرکت کرده‌اند و گاها کمک‌های خیرین بیش از کمک‌های دولت بوده است.

وی بیشترین حمایت‌ها از سوی خیرین را مربوط به دانشگاه علمی کاربردی با ۳۳ پروژه عنوان کرد و افزود: همچنین دانشگاه‌های کاشان با هشت پروژه، شیراز با شش پروژه، ولیعصر رفسنجان با شش پروژه، بوعلی سینا همدان با چهار پروژه، دانشگاه یزد با سه پروژه و تحصیلات تکمیلی زنجان نیز با سه پروژه در رتبه‌های بعدی قرار دارند که پروژه‌های آنها در دستور کار قرار دارد.

معاون اداری مالی وزارت علوم با بیان اینکه دانشگاه‌ها هر پروژه‌ای را که با کمک خیرین آغاز کنند، ۵۰ درصد هزینه مابقی پروژه از سوی وزارت علوم تامین می‌شود، اظهارداشت: سال گذشته ۱۷ پروژه با اعتبار نزدیک به شش میلیارد تومان با همکاری خیرین و وزارت علوم ایجاد شد.

متکان جمع کل پروژه‌های اهدایی از سوی خیرین را در سال گذشته ۶۱ میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این پروژه‌ها دارای مساحت ۲۶۸ هزار و ۹۰۰ مترمربع هستند.

به گفته وی، متراژ کل پروژه‌هایی که با همکاری وزارت علوم و خیرین در سال گذشته احداث شد نیز ۵۳۷ هزار و ۸۳۷ مترمربع است. (ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ز.سادانی:

    سلام لطفا از ان افراد خیر نام ببرید واینکه داستانی از انها که باعث شده این عمل خیر را انتخاب کنند وخلاصه اطلاعات بیشتری که قابل نقل باشد برای تحقیقات عمومی افرادی که به سایت شما مراجعه میکنند با تشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.