سامانه جغرافیایی تخلفات ساختمانی

۲۷م دیماه ،

به گزارش نوساز به نقل از سرویس«شهری» ایسنا، رضا نگهبان با بیان این مطلب گفت: اجرای آرای ماده صد و جلوگیری از تخلفات ساختمانی به عنوان یکی از مهم ترین وظایفی است که در سال های اخیر با جدیت دنبال شده است و در این زمینه اقدامات مختلفی انجام شده است تا متخلفان احساس امنیت نکنند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه کاهش تخلفات ساختمانی اظهار کرد: علاوه بر فعال شدن نرم افزار اجرای آرای ماده صد و شناسایی آرای صادره از ابتدای بلدیه تاکنون، راه اندازی سامانه جغرافیای تخلفات ساختمانی نیز در دست اقدام است.

مدیرکل امور اجرایی کمیسیون های ماده صد خاطرنشان کرد: این سامانه به شکلی در حال طراحی است تا همه آمار تخلفات بر روی نقشه های جی آی اس قرار گیرد و هم آرای اجرا شده و اجرا نشده به شکل مشخص قابل رویت باشد.

وی با اشاره به اهمیت این سامانه در شناسایی تخلفات ساختمانی اظهار کرد: سامانه جغرافیای تخلفات ساختمانی از مهم ترین ابزار در برخورد با هرگونه تخلف ساختمانی است که امیدواریم سال آینده این سامانه رونمایی شود.

نگهبان تصریح کرد: امروز با وجود آن که افزایش آرا طی سال های مختلف را داشتیم ، تنها ۷۵ هزار را ی بر زمین مانده وجود دارد و این در حالی است که چهار سال قبل بیش از ۳۰۰ هزار رای بر زمین مانده و رسیدگی نشده بود .

به گفته وی با اقدامات انجام شده ، هم اکنون شاهد آن هستیم که هیچ ارباب رجوعی برای پیگیری پرونده خود به کمیسیون ماده صد مراجعه ای ندارد که همین موضوع نشان از کاهش تخلفات و عدم دخالت کاربر در پرونده دارد و مراجعان برای پیگیری هر مرحله از پرونده خود به دفاتر خدمات الکترونیک مراجعه می کنند.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.