سامانه فناوری فرآیند پژوهش را تسهیل می کند

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت از فعال شدن سامانه فناوری از نیمه مهر خبر داد و گفت: این سامانه با هدف ایجاد بستری شفاف و چابک برای ارتباط متقاضیان پروژه های پژوهشی ، متقاضیان دانش فنی وفناوری سازمانهای حمایتی و پژوهشگران ایجاد شده است.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران و به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران (شاتا) ، سید رضا فاطمی امین گفت : این سامانه برای ساماندهی حوزه پژوهش و فناوری ایجاد شده است و منابع پژوهشی به روش بهتری تخصیص پیدا می کند.

فاطمی امین افزود : در سامانه فناوری بنگاه های تولیدی و تجاری ، سازمانهای حمایتی و پژوهشگران به ترتیب نیازهای پژوهشی ،‌زمینه ها و نوع حمایت و توانمندی های خود را ثبت می کنند و تمام ارتباطات میان آنها در فضای این دالان مدیریت می شود.

به گفته وی سامانه تاکنون در مرحله ثبت نام حامیان پژوهش و فناوری بود و هم اکنون متقاضیان پروژه های پژوهش و فناوری شامل بنگاههای صنعتی و معدنی و تشکلهای مربوط می توانند نیازهای پژوهشی خود را در این سامانه ثبت کنند.

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت اضافه کرد : پس از تایید نیاز پژوهشی طرح شده به عنوان یک موضوع قابل پژوهش ، متقاضیان می توانند درخواست خود را نیز برای حمایت از طرح در همین سامانه ارائه دهند.

وی ادامه داد: همه پژوهشگران ، محققان ، مخترعان و صاحبنظران قادر خواهند بود  ایده ، دانش فنی ، فناوری و توانمندیهای مشاوره ای خود را از طریق این سامانه به اطلاع تمام بنگاههای صنعتی ، معدنی و تجاری کشور برسانند.

این سامانه به نشانی  www.behinyab.ir  در دسترس قرار دارد./عب


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.