سامسونگ بزرگترین فروشنده گوشی‌های سازمانی شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت سامسونگ موفق شد در زمینه فروش گوشی‌های هوشمند مخصوص سازمان‌ها و کسب‌وکارها هم از اپل پیشی بگیرد و خود را به عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند سازمانی در جهان معرفی کند.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، مرکز تحقیقاتی ABI Research در گزارش تازه خود نام ۹ تولیدکننده برتر تلفن‌های همراه را منتشر کرد و فعالیت آن‌ها را در ۱۸ بخش مجزا مربوط به خدمات و ابزارهای سازمانی توضیح داد که از جمله این بخش‌ها می‌توان به راهکارهای مدیریت فضای کاری، سیستم‌های همکاری و ابزارهای سازگاری مشتریان با کسب‌وکارها اشاره کرد.
 
شرکت سامسونگ که به واسطه سیستم‌عامل اندروید همکاران فراوانی در سراسر جهان دارد و به کمک آن‌ها راهکارهای سازمانی فراوانی تولید کرده است، توانست در این زمینه اپل را پشت‌سر بگذارد. شرکت سامسونگ همچنین در بخش نوآوری و امنیت مخصوص سیستم های سازمانی رتبه اول را به خود اختصاص داد.
 
گوشی هوشمند آیفون ساخت شرکت اپل نیز موفق شد عنوان محبوب‌ترین و معمول‌ترین دستگاه موبایلی/مدیریت موبایلی جهان را در بخش پلتفورم‌های مدیریتی از آن خود کند.
 
لازم به ذکر است که پس از سامسونگ ونوکیا شرکت بلک‌بری که این روزها در معرض ورشکستگی به‌سر می‌برد توانست عنوان سوم این لیست را از آن خود کند تا با این روند نوکیا در رتبه چهارم بایستد. 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.