سامسونگ بیش از ۳۰۰ میلیون پنل آمولد تولید میکند

ممتازنیوز:

سامسونگ بیش از 300 میلیون پنل آمولد تولید میکند

همانطور که می دانید شرکت سامسونگ از تکنولوژی صفحه نمایش AMOLED در اسمارت فون های خود استفاده میکند، در اسمارت فون هایی مانند سری گلکسی اس و گلکسی نوت. به نظر هم نمی رسد که این شرکت برنامه ای برای بازگشت به LCD داشته باشد.

در حالیکه بعضی کاربران این نوع صفحه نمایش را واقعا می پرستند، بعضی از کاربران حتی تحمل دیدن آن را ندارند! تکنولوژی صفحه نمایشی که بسیار بحث برانگیز است. در این نوع صفحه نمایش ها شاهد کنتراست باورنکردنی و رنگ هایی زنده هستیم، اگر چه ظاهرا رنگ سفید در آن تا حدودی تمایل به آبی دارد.

به هر حال، عاشق این نوع صفحه نمایش ها باشید یا از آن متنفر باشید، شرکت سامسونگ بیش از ۳۰۰ میلیون صفحه نمایش در اختیار نداشت و به همین دلیل آنها می خواهد این تعداد را افزایش دهند. بد نیست بدانید که تولید این نوع صفحه نمایش ها روز به روز بهتر شده است. آنها ۱۰۰ میلیون عدد از این پنل ها را تقریبا در ۵ سال مصرف کردند، ۱۰۰ میلیون پنل بعدی را در حدود ۱۱ ماه مصرف کردند و ۱۰۰ میلیون نهایی ظاهرا در ۷ ماه به پایان خواهد رسید.

بسیاری نمایش رنگ هایی غیرطبیعی از سوی پنل های آمولد را دوست ندارند، اما پیشرفت های اخیر که برروی این صفحه نمایش انجام شده بسیار موفقیت آمیز بوده، بطوریکه ما شاهد صفحه نمایشی فوق العاده برروی گلکسی نوت ۲ هستیم. شرکت سامسونگ در این بخش در حال پیشرفتی واقعی است و باید دید این نوع صفحه نمایش ها در آینده چه عملکردی خواهند داشت. نظر شما در مورد صفحه نمایش های آمولد چیست؟

phonearena


PCWAR.COM | News and Reviews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.