سامسونگ به اپل ۱ میلیارد دلار خسارت نمی دهد، قاضی ۴۵۰ میلیون دلار تخفیف داد

۱۳م اسفند ،

سامسونگ به اپل ۱ میلیارد دلار خسارت نمی دهد، قاضی ۴۵۰ میلیون دلار تخفیف داد

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، قاضی لوسی کوه اعلام کرد هیئت منصفه در محاسبه میزان خسارت اشتباه محاسباتی کرده و رقن خسارت به ۶۰۰ میلیون دلار می رسد.
سن خوزه مرکوری نوشت اپل در اصل خسارتی معادل ۲٫۵۲۵ میلیارد دلار درخواست کرده بود که در ماه آگوست سال قبل قاضی کوه و هیئت منصفه ضمن محکوم کردن سامسونگ این شرکت را موظف به پرداخت ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون دلار کردند و اینک بعد از قبل چند ماه قاضی رقم محاسبه شده را اشتباه اعلام کرده است و این یعنی اپل ۴۵۰ میلیون دلار کمتر از رقم اعلام شده توسط دادگاه نصیب اش می گردد.
کارشناسان این تصمیم روز جمعه قاضی کوه را ضربه دیگری به اپل می دانند که تلاش می کند برای از بدر بردن زقیب خود در امریکا دست به هر کاری بزند.
اپل دهها جنگ حقوقی علیه سامسونگ در کشورهای مختلف راه انداخته که در اغلب انها شکست خورده است.
سامسونگ در امریکا گوی سبقت را از اپل ربوده و اپل بیم آن دارد که بازار را از دست دهد. در همین حال اپل تلاش کرده تا از ورود گوشی های تازه ساموسنگ در بازار امریکا جلوگیری کند تا ضربه ای دیگر به سامسونگ وارد سازد.
قاضی کوه همچنین خبر از دادگاه تازه برای تعیین اینکه کدامیک از گوشی های سامسونگ می توانند در امریکا فروش داشته باشند نیز داده است.
کیسهای حقوقی رفته رفته به سوی دادگاه کل فدرال در واشنگتن دی سی خواهد رفت که انجا قطعا قضات بسیار با اپل مهربان نخواهند بود.
چهارم فوریه خبر رسید که اپل دادگاه منع تلفن های سامسونگ را از دست داده است و گلکسی نکسوس می تواند در امریکا فروخته شود.
قیمت سهام اپل  همچنان رو به سقوط بوده و به ۴۳۰ دلار رسیده است و این در حالی است که سهام اپل در سپتامبر سال قبل هر سهم به قیمت ۷۰۵ دلار در بازار فروش می رفت.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.