سامسونگ جایگزین Galaxy S4 را عرضه می‌کند

گردآوری شده توسط گروه فن آوری اطلاعات ممتاز نیوز

اگرچه تنها شش ماه از زمان تولد گوشی هوشمند Galaxy S4 سامسونگ می‌گذرد، اما این شرکت کره‌ای از هم‌اکنون تلاش می‌کند مدل جایگزین این محصول را تولید کند.

این محصول که با نام S5 وارد بازار می‌شود هم‌اکنون در دست توسعه است و منابع خبری کره جنوبی از هم‌اکنون اولین شایعات در مورد آن را منتشر کرده و پیش‌بینی‌های خود را برای آن گزارش داده‌اند.

فرآیند تقویت کیفیت دوربین‌های دیجیتالی در سری گوشی‌های هوشمند سامسونگ همچنان ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود که این اتفاق در گوشی S5 نیز دیده شود. کارشناسان می‌گویند که این محصول در سال ۲۰۲۴ میلادی با دوربین دیجیتالی ۱۶ مگاپیکسلی به دست کاربران جهانی می‌رسد.

از آنجایی که مگاپیکسل بالاتر توقع کاربران امروزی را برآورده نمی‌کند، شرکت سامسونگ Galaxy S5 را همراه با سیستم اوپتیکال تثبیت تصاویر عرضه می‌کند. این سیستم برای حضور در بعضی سرویس‌های اجتماعی از جمله Instagram و Vine اهمیت فراوان دارد.

این طور که منابع آگاه گزارش داده‌اند، سامسونگ هم‌اکنون دوربین دیجیتالی ۱۶ مگاپیکسلی مخصوص این گوشی هوشمند را تولید کرده است و این طور احتمال می‌رود که این دوربین به یک استاندارد ثابت برای نسل آتی گوشی‌های سامسونگ تبدیل شود.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.