سامسونگ منتظر ایده ها می ماند

۱۶م دیماه ، آی تی ایران – همیشه این خریداران محصولات تجاری نیستند که می توانند در مسابقات یک برند شرکت کنند و برنده شوند. شرکت سامسونگ ترتیبی اتخاذ کرده تا علاقمندان به هنر در یک مسابقه فرهنگی شرکت کنند و جایزه بگیرند.

از این رو سامسونگ ضمن حمایت از برگزاری اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، در بخش رقابتی این جشنواره، حضور دارد و مسابقه «ایده ها منتظر نمی مانند» را برگزار می کند.

علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند فیلم‌ها و عکس‌های گرفته شده با تلفن همراه با موضوع «ایده ها منتطر نمی مانند» را به سایت جشنواره ارسال کنند. برای شرکت در این مسابقه استفاده از انواع گوشی های موجود در بازار مجاز است و برگزیدگان این شانس را دارند که برنده یکی از محصولات موبایل شرکت سامسونگ باشند.

مسابقه «ایده ها منتظر نمی مانند» فرصتی است برای اهدای گوشی های سامسونگ به کسانی که در زمینه عکاسی و فیلمبرداری ایده های خلاقانه دارند تا بتوانند از گزینه ها و امکانات خوب این گوشی ها برای گرفتن عکس بهره بگیرند.

مسابقه سامسونگ با موضوع «ایده ها منتظر نمی مانند» در کنار بخش اصلی و ویژه اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، یکی از بخش های رقابتی این جشنواره است.

جایزه‌های این بخش به سه نفر اول در دو رشته فیلم و عکس اهدا می‌شود. به نفرات اول در هر دو رشته یک دستگاه گلکسی نوت ۲ ، نفرات دوم یک دستگاه تبلت گلکسی نوت ۱۰٫۱ و نفرات سوم یک دستگاه گلکسی اس ۳ اهدا خواهد شد.

اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با محوریت عکس و فیلم با تلفن همراه و با مشارکت شرکت سامسونگ از اول تا چهارم اسفند در تهران برگزار می‌شود. مهلت ارسال آثار برای این جشنواره چهارم بهمن ماه است. علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.tfpf.mobi مراجعه کنند.
IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.