سامسونگ گالکسی نوت ۳ را رونمایی کرد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت سامسونگ سرانجام نسل سوم فبلت‌های خود موسوم به گالکسی نوت ۳ را در نمایشگاه‌های فناوری در نیویورک و برلین رونمایی کرد.
 
Samsung Galaxy Note 3
 
 
این شرکت کره‌ای در این فبلت تازه سعی کرده محصول باریک‌تر، سبک‌تر، سریع‌تر، بزرگ‌تر و در مجموع بهتری را نسبت به مدل قبلی ارائه دهد.
 
گالکسی نوت سه علاوه بر بهر‌ه‌مندی از نمایشگاه بزرگ‌تر با طراحی دلربا و جذاب از یک سیستم امنیتی تازه موسوم به Knox بهره می‌برد که به وسیله‌ی آن نرم‌افزار‌ها و اطلاعات حساس در یک فضای حفاظت‌شده اجرا می‌شوند.
 
گالکسی نوت سه از یک طراحی به شدت باریک‌تر و لبه‌های تیز‌تر نسبت به نوت دو بهره می‌برد.
 
این فبلت تازه به رغم داشتن یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی تنها ۱۶۸ گرم وزن دارد. طول عمر شارژ باطری نوت سه نیز نسبت به مدل قبلی ارتقاء یافته است.
 
گالکسی نوت سه دارای یک دوربین با توانایی فیلمبرداری با رزولوشن چهار هزار پیکسل و یک فلاش ال.ای.دی CRI است که در اماکن تاریک تصاویر خوبی را ضبط می‌کند.
 
Samsung Galaxy Note 3
 
سامسونگ اعلام کرده باطری این تبلت نسبت به مدل قبلی چهار ساعت بیشتر توانایی پخش ویدئو دارد و در مجموع هنگام استفاده معمولی ۴۰ درصد توانایی بیشتری را نسبت به نوت دو از خود نشان می‌دهد.
 
این شرکت کره‌ای هم‌چنین روی کیفیت ساخت این فبلت تاکید کرده است.
 
قاب پشتی گالکسی نوت سه از جنس چرم است که به رنگ‌های مشکی، سفید و صورتی موجود است.
 
هم‌چنین یک نوار فلزی دور آن تعبیه شده است. هم‌چنین یک کیف باکیفیت که در ۱۰ رنگ مختلف موجود است به عنوان لوازم جانبی برای این محصول در نظر گرفته شده است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.