سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۴ معرفی شد

گلکسی زد فلیپ ۴ معرفی شد.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۴ معرفی شد

به گزارش ممتاز نیوز، سامسونگ در رویداد آنپکد از جدیدترین گوشی‌های هوشمند تاشو خود رونمایی کرد که شامل گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ می‌شود. گلکسی زد فلیپ ۴ که برادر کوچکتر محسوب می‌شود، با قیمت مقرون ارزان‌تری به فروش می‌رسد و انتظار می‌رود مورد استقبال بالایی از سوی کاربران قرار بگیرد.

امسونگ بدون هیچ شکی در بازار گوشی‌های تاشو حکمرانی می‌کند که یکی از دلایل همین حکمرانی، گوشی‌های تاشو کامپکت سری گلکسی زد فلیپ هستند. بنابراین سامسونگ حساب ویژه‌ای روی نسل جدید آن باز کرده و سعی داشته جدیدترین عضو این خانواده آن را نسبت به نسل قبلی‌اش یعنی گلکسی زد فلیپ ۳ به گوشی کامل‌تری تبدیل کند. هرچند با طراحی آشنایی روبه‌رو هستیم.

مشخصات گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۴

این گوشی هوشمند ابعاد کوچکی دارد و هم در حالت باز و هم بسته می‌توان آن را یک محصول کامپکت درنظر گرفت. در حالت بسته ابعاد این دستگاه برابر ۷۱.۹ در ۸۴.۹ در ۱۷.۱ (محل لولا) میلی‌متر است و در حالت باز ابعاد آن به ۷۱.۹ در ۱۶۵.۲ در ۶.۹ میلی‌متر می‌رسد. وزن این گوشی تاشو سامسونگ هم برابر ۱۸۷ گرم است.

photo_2022-08-11_00-20-57

سامسونگ برای گلکسی زد فلیپ ۴ مانند نسل قبلی‌اش دو نمایشگر درنظر گرفته که پنل داخلی آن ۶.۷ اینچی Dynamic AMOLED 2X با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز تطبیقی است، یعنی رفرش ریت ۱ تا ۱۲۰ هرتز را در اختیارتان قرار می‌دهد. رزولوشن این نمایشگر برابر ۲۶۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویر آن هم ۲۲:۹ است.

در بخش بیرونی و کنار دوربین اصلی، نمایشگر دوم گلکسی زد فلیپ ۴ خودنمایی می‌کند. این پنل هم از نوع امولد با رزولوشن ۲۶۰ در ۵۱۲ پیکسل است. همانطور که می‌بینید، سامسونگ ابعاد نمایشگر داخلی و بیرونی این گوشی تاشو را تغییر نداده است.

قدرت گوشی تاشو جدید سامسونگ را قدرتمندترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک تامین می‌کند که توسط ۸ گیگابایت رم همراهی می‌شود. این گوشی را می‌توان در نسخه‌های مختلف مجهز به ۱۲۸ تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی سفارش داد.

روی پنل پشتی این دستگاه و کنار نمایشگر دوم، دوربین دوگانه این دستگاه با چیدمان عمودی قرار گرفته که هردوی آن‌ها ۱۲ مگاپیکسلی هستند. با این حال دوربین اصلی از دریچه دیافراگم f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد، در حالی که دوربین دوم که از نوع اولترا واید است، دریچه دیافراگم f/2.2 دارد و در آن خبری از لرزشگیر اپتیکال نیست. دوربین سلفی گلکسی زد فلیپ ۴ هم درون حفره نمایشگر قرار گرفته و ۱۰ مگاپیکسلی است.

photo_2022-08-11_00-20-56

به سراغ باتری می‌رویم. سامسونگ برای این گوشی هوشمندش از باتری دوگانه ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. با این سرعت شارژ، ۵۰ درصد ظرفیت باتری در ۳۰ دقیقه شارژ می‌شود. البته باید این شارژر را به صورت جداگانه تهیه کنید.

از سایر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید به همراه رابط کاربری One UI 4.1.1، پشتیبانی از استاندارد IPX8۸ و شبکه ۵G و همچنین سنسور اثر انگشت روی فریم اشاره کرد.

قیمت و تاریخ عرضه گلکسی زد فلیپ ۴

این گوشی هوشمند سامسونگ در رنگ‌های بنفش و گرافیتی مشابه نسل قبل به همراه رنگ‌های جدید صورتی و آبی روانه بازار می‌شود. البته شاهد عرضه نسخه Besboke این محصول هم خواهیم بود که ترکیب‌های رنگی متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

قیمت گلکسی زد فلیپ ۴ در نسخه پایه برابر ۹۹۹ دلار است و از هم اکنون پیش فروش آن آغاز شده. فروش این دستگاه از تاریخ ۲۶ آگوست (۴ شهریور) شروع می‌شود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.