سایت «آهوی پیشونی سفید» راه اندازی شد

سینماپرس-گروه سینما/پایگاه اطلاع‌رسانی فیلم سینمایی «آهوی‌ پیشونی سفید(اختاپوس)» به کارگردانی «سیدجواد هاشمی» به عنوان پرهزینه‌ترین فیلم ژانر کودک و نوجوان در سینمای ایران، افتتاح شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از مدیر رسانه «آهوی پیشونی سفید(اختاپوس)» پایگاه اطلاع‌رسانی این فیلم به نشانی www.okhtapoos.ir تمامی اطلاعات مربوط به این اثر را در خود جای داده است. علاقه‌مندان و اهالی رسانه می‌توانند برای دسترسی کامل به اطلاعات اولین ساخته سیدجواد هاشمی به آدرس سایت فوق مراجعه کنند.

بنابراین گزارش، قسمت اول از سه گانه‌ی اختاپوس به نویسندگی و کارگردانی «سیدجواد هاشمی» ۱۹ مهرماه همراه با اکران در تهران به زبان آذری در شهرهای آذری زبان اکران خواهد شد.

فیلمنامه این پروژه را «سیدجواد هاشمی» به رشته تحریر درآورده و داستان فیلم به گونه‌ای طراحی شده که در آن شخصیت‌های فولکلور، قدیمی و معروف ایرانی از جمله خاله سوسکه و آقا موشه، آهوی پیشونی‌سفید، عفریته، عجوزه، سالار، گرگ، روباه، خرس پلیس و… نیز حضور دارند.

بنابراین گزارش، تهیه‌کنندگی آهوی پیشونی سفید را «مسعود اطیابی» بر عهده داشته، «محمدرضا شریفی‌نیا» با عنوان بازیگر و مجری‌طرح با این فیلم همکاری کرده است.

امین حیایی، امین زندگانی، نیلوفر خوش‌خلق، گوهر خیراندیش ترلان پروانه، پریا مردانیان، نادر سلیمانی، هومن حاجی‌عبدالهی، امیر غفارمنش و… در پروژه اختاپوس با بازی و گریمی متفاوت ایفای نقش کرده اند.

انتهای پیام/ح.گ/

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۷۴۳۱


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.