سایت جدید رادیو جوان رونمایی شد

به گزارشممتازنیوز، غلامحسین طالبی مدیر اطلاعات و برنامه ریزی شبکه جوان در این راستا گفت: سایت جدید امکانات ویژه ای دارد و همه امکاناتی که در اینترنت قابل ارائه هستند در این سایت هم قابل ارائه می باشند.

وی با بیان اینکه ۵ سایت به طور مجزا در در دستور کار قرار دارد افزود: برنامه ما این بود که ۵ سایت را راه اندازی کنیم. یعنی علاوه بر سایت رسمی شبکه ۴ سایت دیگر در دستور کار ما قرار داشته است. تاکنون دو سایت سروصدا به نشانی www.Esaroseda.ir و سایت جشنواره جوانه به نشانی www.javanefestival.ir رونمایی شده و ۲ سایت دیگر مراحل نهایی خود را برای راه اندازی طی می کنند.

وی ادامه داد: سایت باشگاه رادیویی جوان یکی از سایت هایی است که به آن اشاره شد و در آن علاوه بر امکانات متداول امکان سرویس دهی وبلاگ به شنوندگان رادیو جوان را دارد و سایت حلقه ها نیز حلقه هایی است که متشکل از این وبلاگ هاست.

وی با بیان اینکه رادیو جوان قصد دارد به سمت شبکه شبکه مجازی اجتماعی حرکت کند گفت: با طراحی این ۵ سایت ما در نهایت به سمت شبکه مجازی اجتماعی حرکت خواهیم کرد و در این سایت ها به نیاز های به حق مخاطبان پاسخ داده می شود.

وی استقبال از سایت رادیو جوان را خوب ارزیابی کرد و افزود:طبق آمار گوگل ۸ درصد از مراجعین سایت رادیوجوان در خارج از کشور هستند و قطعا این تعداد در ایران بیشتر هم هست.

طالبی تعامل با مخاطب را از جمله اهداف راه اندازی این سایت عنوان کرد و افزود: در دنیای امروز باید سعی کنیم اطلاعات و دانسته های  خود را مطابق با علم روز جلو ببریم و رسانه ای موفق خواهد بود که علاوه بر ارتباط و تعامل دوسویه با مخاطب خود را به فناوری های نو مجهز کرده باشد.

وی در رابطه با امکانات سایت جدید رادیو جوان گفت: سایت جدید از این حالت که صرفا عکس و متن داشته باشد خارج شده است و کاملا مولتی مدیا است تمام نوع محتوایی که در اینترنت قابل ارائه استاعم از فایل های صوتی، فلش، فیلم و.. در این سایت هم ارائه می شود همین طور خود سردبیر می تواند اطلاعاتی را که می خواهد به لحظه بر روی سایت آپلود کند و بارگذاری اطلاعات بر روی این سایت حتی از بارگذاری اطلاعات بر روی وبلاگ ها هم راحتر است چرا که نیازی به کد نویسی ندارد و به راحتی آپلود می شود.

وی ادامه داد: برای بروز رسانی بهتر سعی کرده ایم تصدی گری خود را از سایت کمتر کنیم و آن را در اختیار مخاطبان و سردبیران بگذاریم.

طالبی گفت: این سایت با کیفیت و قابلیت بهتری قابل دریافت است و بخش هایی همچون مشاوران جوان را دارد که در آن مخاطبان می توانند سوالات خود رامطرح کنند و پاسخ خود را دریافت نمایند . همچنین در بخش دیگری از این سایت مخاطبان می توانند داستان هایی را با صدای خودشان بر وی سایت بارگذاری کنند . هر برنامه نیز آدرس جداگانه ای دارد که مخاطبان می توانند حتی بدون نیاز به اینکه وارد سایت رادیو جوان شوند صفحه برنامه مورد نظر را سرچ کرده و وارد شوند. همه عوامل برنامه ها نیز پروفایل مخصوص به خود را دارند.

وی اظهار کرد:این نحوه تعامل و نوع نگاه به استفاده از ظرفیت های موجودی که برای ما ایجادشده و قابل استفاده است هم از تاکیدات معاون محترم صدا بوده است و هم مهندس احمدپور مدیر شبکه جوان با همت ویژه ای ما را یاری داده اند.

در این مراسم جمعی از برنامه سازان و مدیران گروه برنامه ساز از جمله سعید معدن کن و یدالله گودرزی که در جشنواره های مختلف حائز مقام شده بودند تقدیر شدند.

سایت جدید رادیو جوان به نشانی ،  www.radiojavan.ir در دسترس مخاطبان رادیو جوان قرار گرفته است./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.