سایت “شهید مطهری‌” پروژه‌ی عظیم در جهت انتشار یافتن افکار این شهید است

۱۵اردیبهشت،

“علی لاریجانی‌” در مراسم رونمایی‌ از پایگاه اینترنتی “شهید مطهری‌”:

رئیس مجلس شورای اسلامی پایگاه اینترنتی “شهید مطهری‌” را پروژه ای عظیم در جهت انتشار یافتن افکار و عقاید وی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه ی ادبیات باشگاه خبرنگاران حاضر در محل در مراسم رونمایی‌ از پایگاه اینترنتی “شهید مطهری‌” با حضور دکتر “علی لاریجانی‌” و رئیس بیست‌و‌ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران “علی لاریجانی‌” با اشاره‌ای به شخصیت اخلاقی و افکار این شهید گفت: مرحوم “مطهری‌” انصافا‌ یکی از اشخاص نادر در تاریخ معاصر ماست افکار وی تک بعدی نیست.

وی ادامه داد: یکی از دغده‌های “مطهری‌” برای نسل جوان این بود که آثار و افکار اسلامی را با زبانی ساده بیان کند به طوریکه در آثار وی این ویژگی بارز را ملاحظه می کنیم.
“لاریجانی‌” در رابطه با آثار “مطهری‌” تصریح کرد: آثار وی سیر صعودی دارد و منحصر به زمان خاصی نمی‌شود در آثار روی هم استحکام عمیق و هم سادگی زبان و همینطور چند وجهی‌ بودن افکار‌شان جذابیت و کمال بالایی به این داده است.
وی با اشاره به آزادی فکر “شهید مطهری‌” اظهار داشت: آزادی اندیشه و عدالت اجتماعی در آثار وی به طور کامل مشهود است که این آزادی فکری لازمه‌ی تداوم انقلاب اسلامی بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: پایگاه اینترنتی “شهید مطهری‌” پروژه‌ای عظیم است که بر انتشار یافتن افکار وی خواهد پرداخت./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.