سایپا رکورد زد

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 سایپا رکورد زد

سایپا رکورد زد

پرشین خودرو: تولید روزانه خودرو در شرکت سایپا با رسیدن به ۲۰۰۰ دستگاه در روز، به بهترین میزان در دو سال گذشته خود رسید و به زودی این تیراژ به روزانه ۲۵۰۰ دستگاه در روز خواهد رسید.

به گزارش ممتازنیوز، تولید ۲۰۰۰ دستگاه خودرو در اردیبهشت ماه سال جاری باعث شد که رکورد تولید در ماههای ابتدایی سال که بطور معمول تیراژ کمتری نسبت به دیگر ماههای سال داشته است از سطح بالاتری نسبت به بهترین ماه های تولید در سالهای گذشته برخوردار شود.
گروه خودروسازی سایپا از سال ۹۱ با در پیش گرفتن برنامه تثبیت تولید توانست روند نزولی تولید خودرو را که به علت تحریمها و مشکلات بوجود آمده شیب تند و نامطلوبی گرفته بود را تثبیت کرده و پس از عبور از بحران های متعدد روند تولید را در گروه بهبود بخشد.
افزایش تولید خودرو از مهمترین برنامه ها و سیاست های گروه خودروسازی در دو سال گذشته بوده است که این مهم با کمک کارگران و پرسنل این شرکت و حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت محقق شده است.
افزایش رکورد تولید در سایپا باعث شادمانی بسیاری از کارگران این شرکت شده است چرا که بسیاری از کارگران این اتفاق را نویدی برای آینده روشن سایپا و بازگشت به روزهای خوب این شرکت می دانند.
شایان ذکر است وزیر صنعت معدن و تجارت در بازدید از سایپا خواستار افزایش تولید خودرو شده بود که با برنامه ریزی ها و فعالیت های صورت گرفته این مهم در حال انجام است .


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.