سبحان مهدی پور به یاد اقبال آذر می‌خواند

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

سبحان مهدی پور بعد از ایام محرم و صفر در شهرستانها به صحنه می‌رود.

سبحان مهدی پور، خواننده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت هستم که قرار است بعد از ایام محرم و صفر در شهرستانها از جمله آمل، ساری و… به اجرای برنامه بپردازم.

مهدی پور در ادامه بیان کرد: قرار است در این کنسرت ها قطعاتی از آلبوم “قصه آفاق” و “یادواره اقبال آذر” برای مخاطبان اجرا شود که به زودی خبرها دقیق این کنسرت ها منعکس می گردد.

این خواننده خاطرنشان کرد: همچنین آلبوم “یادواره اقبال آذر” بعد از ایام محرم و صفر منتشر می گردد، این اثر موسیقایی شامل پیش درآمد، دو تصنیف و چهار بخش آواز  و در مجموع شامل هشت قطعه است.

سبحان مهدی پور دربارهٔ اعضا و نوازندگان گروه افزود: در این اثر موسیقایی مهرداد ناصحی (کمانچه)، شاهین شهبازی (تار)، حمید قنبری (تنبک) از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند و من به عنوان خواننده با این گروه همکاری می کنم.

این خواننده با اشاره به اینکه در این اثر موسیقایی از سبک اقبال آذر استفاده شده است، تاکید کرد: در این اثر موسیقایی سازها به صورت جداگانه ضبط نشده و تمامی نوازندگان با هم و در کنار هم سازهایشان را نواخته اند.

مهدی پور در پایان گفت: هدف من از انتشار یافتن این اثر موسیقایی این است که سبک اقبال آذر را دوباره زنده کنم زیرا این سبک نزدیک به ۲۰ سال است که فراموش شده و به همین سبب تصمیم گرفتم این سبک را احیا کنم.

گفتنی است، پیش از این سبحان مهدی پور مجموعه قصه آفاق را از انتشار یافتنات باربد به بازار موسیقی عرضه کرده است.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.