ستاد انتخاباتی ولادیمیر پوتین آغاز بکار کرد

ستاد انتخاباتی ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور کنونی روسیه برای شرکت در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری این کشور در اسفندماه ۱۴۰۲ در مسکو آغاز به کار کرد.

ستاد انتخاباتی ولادیمیر پوتین آغاز بکار کرد

به گزارش ممتاز نیوز از خبرگزاری تاس، این ستاد مرکزی به صورت شبانه‌روزی فعالیت خواهد کرد و مسئولیت هماهنگی مستمر با ستادهای منطقه‌ای در سراسر روسیه را برعهده خواهد داشت.

بنا بر این گزارش، ولادیمیر ماشکوف بازیگر، دکتر ماریانا لیسنکو پزشک و آرتم ژوگا رئیس پارلمان جمهوری خلق دونتسک، روسای مشترک دفتر مرکزی پوتین هستند.
بنا بر این گزارش، کمیسیون مرکزی انتخابات فدراسیون روسیه ۲۹ آذرماه ۱۴۰۲، درخواست گروهی از شهروندان برای حمایت از نامزدی پوتین در انتخابات ریاست جمهوری در اسفندماه ۱۴۰۲ را ثبت کرد.
این امر امکان افتتاح حساب ویژه در اسبربانک را برای شروع جمع آوری ۳۰۰ هزار امضای رأی دهندگان را فراهم می‌کند، امضاهایی که باید قبل از ساعت ۱۸ روز ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ ( ۱۱ بهمن ۱۴۰۲) به کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه ارائه شوند.
بنا بر تصمیم کمیسیون مرکزی انتخابات فدراسیون روسیه، رأی‌گیری برای انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور به مدت سه روز و از ۱۵ تا ۱۷ مارس ۲۰۲۴ ( ۲۵ تا ۲۷ اسفند ۱۴۰۲) انجام می‌شود.

پوتین پیشتر در مراسمی با حضور بیش از دویست نفر از شخصیت‌های نظامی و افتخارآفرینان این کشور برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آتی اعلام آمادگی کرده بود. دوره فعلی ریاست جمهوری پوتین در تاریخ ۷ مه ۲۰۲۴ میلادی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/


جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.