ستاد انتخابات کشور: فقط انصراف مهرعلیزاده به دست وزارت کشور رسیده است

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با تاکید بر اینکه انصراف نامزدها منوط به اعلام مکتوب انصراف به وزارت کشور از سوی نامزد یا نماینده تام الاختیار وی است، گفت: از آقای زاکانی نامه انصرافی به وزارت کشور واصل نشده است.

به گزارش ممتازنیوز، سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در پی پرسش های مکرر خبرنگاران در خصوص خبر انصراف آقای علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد؛ تا این لحظه فقط انصراف یک نامزد ریاست جمهوری یعنی آقای محسن مهر علیزاده به وزارت کشور واصل شده که مراتب آن در اطلاعیه شماره ۱۷ ستاد انتخابات کشور، اعلام شده است.

مدیر کل انتخابات وزارت کشور افزود: بر اساس تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون انتخابات ریاست جمهوری، هریک از داوطلبان ریاست جمهوری در صورت تمایل به انصراف از داوطلبی باید شخصاً یا از طریق نماینده تام‌الاختیار خود و به صورت کتبی انصراف خود را به وزارت کشور اعلام نمایند.

دبیر ستاد انتخابات کشور در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به عدم وصول انصراف مکتوب از سوی آقای علیرضا زاکانی به وزارت کشور، از نظر وزارت کشور، ایشان منصرف شناخته نمی‌شود و کماکان نامزد انتخابات ریاست جمهوری برشمرده می‌شود و بالتبع، برنامه‌های تبلیغاتی وی از صدا و سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.