ستاد مرکزی اربعین: مردم دیگر به مرزها مراجعه نکنند

رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: ما همچنان درخواست داریم که مردم به مرزها مراجعه نکنند.

ستاد مرکزی اربعین: مردم دیگر به مرزها مراجعه نکنند

به گزارش ممتاز نیوز، سید مجید میراحمدی درباره آخرین وضعیت مرزهای کشور و تردد زائران، اظهار کرد: من در حال حاضر در مرز خسروی هستم. ما همچنان درخواست داریم که مردم به مرزها مراجعه نکنند.

وی ادامه داد: طرف عراقی هم با توجه به مشکلات زیرساختی درخواست داشته است که  زائران به مرزها مراجعه نکنند. وضعیت آب هوا و گرما بر همه خدمات تاثیر گذاشته است و عامل بسیار مهمی است. در مرز خسروی حتی در این ساعات ماندن زیر آفتاب سخت است. خواهش من این است که زوار برای حفظ سلامتی و امنیت جانی خود به هیچ وجه به مرزها مراجعه نکنند. 

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور همچنین گفت: در همه مرزها اوضاع در کنترل کامل است و وضعیت نگران کننده نیست اما اگر مردم به مرزها مراجعه کنند هم برای خود و هم برای ما دشواری ایجاد می کند.

میراحمدی در پایان درباره وضعیت زائران ایرانی در عراق، اظهار کرد: یکی از مشکلات جدی زائران در عراق مساله حمل و نقل است.  امسال به خاطر تنش های داخل عراق، شرایطی پیش آمده است که وسایل نقلیه آنها نمی توانند در مسیرهایی رفت وآمد کند و ما برای انتقال زائران اتوبوس فرستاده ایم. قیمت ها چند برابر شده و مشکلات زیادی وجود دارد. مسئولان عراقی تلاش خود را انجام داده اند اما مشکلات همچنان پابرجا است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.