ستاره‌ها قهرمانی نمی آورند

فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با جام‌جم آنلاین:‌

جام جم آنلاین: مدیر عامل استقلال که از همتای سرخ‌اش در عرصه نقل و انتقال بازیکنان عقب افتاده، تصریح کرد: داشتن ستاره‌های زیاد لزوما به قهرمانی در لیگ ختم نمی‌شود.

علی فتح‌الله‌زاده روز سه شنبه در گفت‌وگو با جام‌جم آنلاین گفت: من هم کار خودم را به خوبی بلدم و می دانم که چگونه باید یک تیم خوب و کارآمد را در ابتدای فصل ببندم ، اما وقتی دستم به لحاظ مالی خالی است چگونه می توانم با دیگر مدعیان رقابت کنم.

وی که مدعی است بخاطر هواداران از خیر استعفای خود گذشته است تا تیم را در فصل حساس نقل و انتقالات فوتبالی تنها نگذارد، ‌با اشاره به جدایی ساموئل بازیکن خارجی این تیم افزود: ‌ساموئل رقم بالایی را برای تمدید قرارداد از ما می‌خواست که امکانش برایمان فراهم نبود. البته با یک بازیکن خارجی از ساموئل بهتر توافق کرده ایم و او بزودی به تهران می‌آید تا با تایید کادر فنی، قراردادش را با استقلال امضا کند.

فتح‌الله‌زاده با تاکید بر اینکه از ابتدا نیز نظرش روی جذب کریم انصاری‌فرد نبوده است، گفت:‌ کریم بازیکنی است که قدرت مانورش تنها در محوطه هجده قدم است، در حالی که ما از یک مهاجم ششدانگ انتظاراتمان دوچندان است و برای همین فکر می کنم که امین منوچهری مهاجم کارآمدتری برایمان به حساب آمده و از بابت جذب او خوشحالیم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.