” ستاره ” به سیمافیلم می رسد

نسخه نهایی فیلم تلویزیونی “ستاره” به کارگردانی سیدروح الله حجازی تا پایان هفته تحویل مرکز سیمافیلم می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیما، “هادی علیمحمدی” مدیر تولید این پروژه با اعلام این خبر به “سیمافیلم”، گفت: تدوین و صداگذاری کار توسط “الیکا رضایی” انجام شده و “مسعود سخاوت دوست” نیز در حال انجام مراحل پایانی ضبط موسیقی است.
وی افزود: نسخه نهایی در ۸۸ دقیقه به منظور بازبینی تحویل سیمافیلم می شود.
علیمحمدی تصریح کرد: “ستاره ” آخرین اپیزود از ۳ گانه تولد ، زندگی و مرگ است که این ۳ گانه در پروسه زمانی یک سال در مرکز سیمافیلم تولید شدند .
لازم به ذکر است؛ نخستین اپیزود از این مجموعه با عنوان “سپیده ” سال گذشته از تلویزیون پخش شد.میترا حجار و حمیدرضا پگاه بازیگران این تله فیلم هستند.
بنابراین گزارش؛ ” ستاره” درباره  مرتضی و ستاره است که انتظار تولد فرزند دوم خود را می کشند اما ستاره بدون اطلاع مرتضی اقدام به سقط جنین می کند؛ همان روز دختر ۶ ساله شان ….
عوامل پشت دوربین این اثر عبارتند از : تهیه کننده و کارگردان”سید روح الله حجازی”، نویسنده “علی طالب آبادی”، مدیر تصویربرداری “روزبه رایگا”، مدیر تولید “هادی علیمحمدی” ، صدابردار”شهرام متولی باشی” ،  طراح چهره پردازی “عباس عباسی” ، طراح صحنه و لباس “سید روح الله حجازی” ، طراحی و ترکیب صدا”امیر حسین قاسمی”، موسیقی “مسعود سخاوت دوست”، تدوین”الیکا رضایی” ،دستیار اول کارگردان و برنامه ریز “وحید حاجیلویی”، مدیر تدارکات”مجید رنجبر”.
گفتنی است؛سید روح الله حجازی ” ستاره ” را در گروه معارف ، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرکز سیمافیلم تهیه می کند./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.