ستاره های رئال به دنبال تحقق آرزوی آقای خاص

۳۱فروردین۱۳،

دو تیم فوتبال بورسیو دورتموند و رئال مادرید امشب در حالی به مصاف هم می روند که شانس هر دو تیم برای کسب موفقیت یکسان قلمداد شده و بسیاری اعلام کرده اند که نمی توان نتیجه این مسابقه را پیش بینی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بازی دیگر از چهارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در مرحله نیمه نهایی پایانی درحالی دنبال می گردد که دوباره نماینده های آلمان و اسپانیا مقابل هم قرار گرفته و برای پشت سرگذاشتن این مرحله و نزدیک تر شدن به فینال تلاش خواهند کرد.

بورسیا دورتموند به نقل از سر مربی اش قصد تغییر در تاکتیک را نداشته و با همان سبک و سیاق قبل در مقابل شاگردان مورینیو حاضر خواهد شد . این در حالیست که بازیکنان رئال مادرید اعلام کرده اند که نسبت به اوایل فصل در بهترین شرایط ممکن قرار داشته و بازیکنان هم از اعتماد به نفس بسیار بسیاری برای رویارویی در این بازی برخوردار می باشند و می خواهند تحت هر شرایطی که هست مورینیو سرمربی پرتغالی خود را به آرزوی دیرینه اش برسانند.

به گفته بعضی از کارشناسان با توجه به شرایط یکسان و برابر حاکم بر دو تیم، تحت هیچ شرایطی نمی توان نتیجه این بازی را پیش بینی کرد، زیرا بورسیا دورتموند هم دوشادوش رئال مادرید توانسته به موفقیت های بسیار خوبی در بوندس لیگا دست یافته و قدرتش را به همه نشان دهد.

خوزه مورینیو سر مربی پرتغالی رئال، موقعیت فنی حریف خود را بسیار خوب دانسته و معتقد است که یک مسابقه بسیار سخت و سنگین را در پیش رو خواهد داشت./آق
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.