ستاره گسترش فولاد: نه استقلال و نه پرسپولیس ؛ به تراکتور می روم/باد نه، خودم توپ را کردم تو گل رحمتی

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – محسن بایرامی یکی از ستاره های جوان گسترش فولاد در لیگ برتر می گوید اگر روزی از گسترش برود به تراکتورسازی تبریز می رود.

به گزارش ممتاز ؛ محسن بایرامی بازیکن جوان گسترش فولاد تبریز مهمان برنامه ۹۰ عادل فردوسی پور بود. او دربارهٔ اینکه از قولش گفته شده بود به استقلال و پرسپولیس می رود ، گفت:« من این حرف را نزدم اگر بخواهم از گیترش فولاد بروم به استقلال یا پرسپولیس نمی روم ، به تراکتورسازی می روم که تیم بزرگی است. دوست دارم یا از گسترش فولاد و یا از تراکتورسازی به تیم ملی برسم.»
بایرامی در ادامه گفت:« تیمش امسال در لیگ یکی از ۶ تیم بالای جدول می گردد و سن کم رسول خطیبی سبب می گردد با ما بسیار خوب ارتباط برقرار کند و ما از دل و جان برای او بازی می کنیم. من قبل از این در تیم های پایه پرسپولیس بازی می کردم اما هیچ پولی به ما نمی دادند و روز آخر نقل و انتقالات هم مرا کنار گذاشتند . رسول خطیبی مرا از بین ۸۰۰ نفر برای ماشین سازی انتخاب کرد و بعد از آن دیگر در تیمش بودم.»
او دربارهٔ گل هفته اولش به استقلالا و مهدی رحمتی هم گفت:« من خودم آن گل را زدم. از اول هم خطیبی گفت یک ضرب بزن و من زدم. رحمتی فکر کرد سانتر می کنم و این سبب اشتباهش شد اما اگر باد می زد مسیر توپ عوض می شد. ولی توپ من مستقیم رفت تو گل.»
۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.